Η συνεισφορά της Pierre Fabre στην αντηλιακή προστασία
Το ελληνικό παράρτημα του Πανεπιστημίου του Carla έχει ως αποστολή να προσφέρει στο φαρμακοποιό και τους συνεργάτες του εκπαιδευτικά σεμινάρια υψηλής ποιότητας και αναγνωρισμένου επιστημονικού κύρους. Εκτός από τα γενικά θέματα που πραγματεύεται και στα οποία αναφερθήκαμε σε προηγούμενα τεύχη του περιοδικού, το Πανεπιστήμιο του Carla συνεργάζεται με τις Δερματολογικές Μάρκες του ομίλου Pierre Fabre με στόχο την ενίσχυση των προϊοντικών εκπαιδεύσεων με την επιστημονική και αντικειμενική ενημέρωση που παρέχει πάνω σε ειδικά θέματα.
Ένας τομέας στον οποίο το Πανεπιστήμιο του Carla έχει συχνή συνεισφορά είναι η αντηλιακή προστασία. Ενώ αυτή αποτελεί επίκαιρο θέμα δημόσιας υγείας στο οποίο η επιστημονική συμβουλή του φαρμακοποιού παίζει σημαντικό ρόλο, παρατηρούμε μια αυξανόμενη παρουσία των αντηλιακών σε άλλα κανάλια διανομής, τα οποία δεν προσφέρουν καμιά επιστημονική καθοδήγηση στον καταναλωτή. Για το λόγο αυτό ο φαρμακοποιός καλείται να ενημερώνει συστηματικά για τον ήλιο, είτε αυθόρμητα στην περίπτωση πελάτη που ανήκει σε ευπαθή ομάδα είτε μετά από αίτημα του ίδιου του πελάτη για αντηλιακό ή για συμβουλές ασφαλούς μαυρίσματος. Το σεμινάριο «Τεχνικές προσέγγισης του πελάτη ως προς την αντηλιακή προστασία» έχει παρουσιαστεί με επιτυχία στις μεγάλες ελληνικές πόλεις με στόχο ακριβώς να βοηθήσει την ομάδα του φαρμακείου να δίνει ολοκληρωμένες συμβουλές αντηλιακής φροντίδας.
Είτε ο πελάτης ζητάει συμβουλές για τον ήλιο είτε ο φαρμακοποιός προτείνει ένα αντηλιακό προϊόν ως μέρος μιας ολοκληρωμένης πρότασης, το πρώτο βήμα της επιτυχημένης προσέγγισης του πελάτη μετά τη σωστή υποδοχή είναι η ανακάλυψη των αναγκών του. Αυτό γίνεται μέσα από ερωτήσεις με στόχο τηδιάγνωση της συμπεριφοράς του δέρματος απέναντι στον ήλιο καθώς και τον εντοπισμό των συνηθειών του πελάτη. Η γνώση του φωτότυπου και της ύπαρξης τυχόν αλλεργιών αλλά και οι συνθήκες ηλιοφάνειας στις οποίες θα εκτεθεί ο πελάτης θα μας διευκολύνουν στην επιλογή των προϊόντων. Η πώληση στη συνέχεια περνάει από το στάδιο της επιχειρηματολογίας, η οποία καλό είναι να ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες και τα κίνητρα του πελάτη. Οχειρισμός των ενστάσεων με τρόπο που να καθιστά ακόμα πιο ελκυστική την πρότασή μας απαιτεί ορισμένες τεχνικές, με τις οποίες εξοικειώνονται οι φαρμακοποιοί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Η πώληση ολοκληρώνεται επιτυχώς όταν ο πελάτης φεύγει με ένα ή περισσότερα προϊόντα αλλά και με συμβουλές που θα διεγείρουν ίσως αυθόρμητες αγορές κατά την επόμενη επίσκεψή του.