Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ

30/9/2010
Η συνεισφορά της Pierre Fabre στην αντηλιακή προστασία
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Η συνεισφορά της Pierre Fabre στην αντηλιακή προστασία

 

 

Το ελληνικό παράρτημα του Πανεπιστημίου του Carla έχει ως αποστολή να προσφέρει στο φαρμακοποιό και τους συνεργάτες του εκπαιδευτικά σεμινάρια υψηλής ποιότητας και αναγνωρισμένου επιστημονικού κύρους. Εκτός από τα γενικά θέματα που πραγματεύεται και στα οποία αναφερθήκαμε σε προηγούμενα τεύχη του περιοδικού, το Πανεπιστήμιο του Carla συνεργάζεται με τις Δερματολογικές Μάρκες του ομίλου Pierre Fabre με στόχο την ενίσχυση των προϊοντικών εκπαιδεύσεων με την επιστημονική και αντικειμενική ενημέρωση που παρέχει πάνω σε ειδικά θέματα.


Ένας τομέας στον οποίο το Πανεπιστήμιο του Carla έχει συχνή συνεισφορά είναι η αντηλιακή προστασία. Ενώ αυτή αποτελεί επίκαιρο θέμα δημόσιας υγείας στο οποίο η επιστημονική συμβουλή του φαρμακοποιού παίζει σημαντικό ρόλο, παρατηρούμε μια αυξανόμενη παρουσία των αντηλιακών σε άλλα κανάλια διανομής, τα οποία δεν προσφέρουν καμιά επιστημονική καθοδήγηση στον καταναλωτή. Για το λόγο αυτό ο φαρμακοποιός καλείται να ενημερώνει συστηματικά για τον ήλιο, είτε αυθόρμητα στην περίπτωση πελάτη που ανήκει σε ευπαθή ομάδα είτε μετά από αίτημα του ίδιου του πελάτη για αντηλιακό ή για συμβουλές ασφαλούς μαυρίσματος. Το σεμινάριο «Τεχνικές προσέγγισης του πελάτη ως προς την αντηλιακή προστασία» έχει παρουσιαστεί με επιτυχία στις μεγάλες ελληνικές πόλεις με στόχο ακριβώς να βοηθήσει την ομάδα του φαρμακείου να δίνει ολοκληρωμένες συμβουλές αντηλιακής φροντίδας.


Είτε ο πελάτης ζητάει συμβουλές για τον ήλιο είτε ο φαρμακοποιός προτείνει ένα αντηλιακό προϊόν ως μέρος μιας ολοκληρωμένης πρότασης, το πρώτο βήμα της επιτυχημένης προσέγγισης του πελάτη μετά τη σωστή υποδοχή είναι η ανακάλυψη των αναγκών του. Αυτό γίνεται μέσα από ερωτήσεις με στόχο τηδιάγνωση της συμπεριφοράς του δέρματος απέναντι στον ήλιο καθώς και τον εντοπισμό των συνηθειών του πελάτη. Η γνώση του φωτότυπου και της ύπαρξης τυχόν αλλεργιών αλλά και οι συνθήκες ηλιοφάνειας στις οποίες θα εκτεθεί ο πελάτης θα μας διευκολύνουν στην επιλογή των προϊόντων. Η πώληση στη συνέχεια περνάει από το στάδιο της επιχειρηματολογίας, η οποία καλό είναι να ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες και τα κίνητρα του πελάτη. Οχειρισμός των ενστάσεων με τρόπο που να καθιστά ακόμα πιο ελκυστική την πρότασή μας απαιτεί ορισμένες τεχνικές, με τις οποίες εξοικειώνονται οι φαρμακοποιοί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Η πώληση ολοκληρώνεται επιτυχώς όταν ο πελάτης φεύγει με ένα ή περισσότερα προϊόντα αλλά και με συμβουλές που θα διεγείρουν ίσως αυθόρμητες αγορές κατά την επόμενη επίσκεψή του.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Τι ζητούν από τον Αδ. Γεωργιάδη και τον ΣΦΕΕ






Σχετικά άρθρα

GSK & CureVac: Συμφωνία αξίας 1,4 δισ. δολαρίων
Για την ανάπτυξη mRNA εμβολίων κατά λοιμωδών παθήσεων
Η MSD εγκαινιάζει τα IDEA Studios
Mε στόχο την προώθηση της καινοτομίας στην υγειονομική περίθαλψη
AMGEN: Μια από τις πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες στην Ελλάδα για το 2024
Σύμφωνα με έρευνα του Fortune και της KPMG
Daiichi Sankyo: Επενδύει στην Ελλάδα με καινοτόμα ογκολογικά φάρμακα
Βασική της προτεραιότητα να καλύψει τις ανεκπλήρωτες ανάγκες των ασθενών