H αίθουσα αναμονής σας είναι η πρώτη σας ευκαιρία να δείξετε στον ασθενή σας ότι ενδιαφέρεστε για αυτόν και να τον βοηθήσετε να έχει μια όμορφη αρχική εμπειρία στο ιατρείο σας, η οποία θα προσμετρήσει στην τελική εικόνα που θα σχηματίσει για εσάς.
Κάνοντας κάποιες κινήσεις για να αναβαθμίσετε το ιατρείο σας θα καταφέρετε και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και οι ασθενείς να έχουν μια όμορφη συνολική εμπειρία από την επίσκεψη τους.
1. Ανανεώστε τα έπιπλα και τη διαρρύθμιση
Πολλά οδοντιατρεία μοιάζουν. Δερμάτινοι καναπέδες και καρέκλες στην σειρά, τραπεζάκια με στοίβες παλιών περιοδικών, τηλεόραση να παίζει κάποιο σίριαλ. Το πιο πιθανό είναι ο ασθενής να νοιώσει άβολα μεταξύ αγνώστων σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Για να μην νοιώθει παγιδευμένος καλό είναι να βρει ο ασθενής στο ιατρείο σας διαφορετικές θέσεις ώστε να μπορεί να διαλέξει πού θα καθίσει. Για παράδειγμα, λίγες καρέκλες γύρω από ένα τραπεζάκι θα ταίριαζαν ιδανικά σε μια οικογένεια. Μια ήσυχη γωνιά με ένα μικρό γραφειάκι για έναν επαγγελματία και μια γωνιά με 2-3 παιχνίδια πολύ φιλική για παιδιά, θα τα απασχολούσε ευχάριστα απαλλάσσοντας τους υπόλοιπους από την ανησυχία τους. Γενικά οι θέσεις που μετακινούνται εύκολα είναι ιδιαίτερα βολικές.
Το στυλ, το υλικό και το χρώμα στην επίπλωση καλό είναι να συνάδουν με το brand σας. Αν θέλετε οι ασθενείς να σας έχουν στο μυαλό ως τους πιο καινοτόμους με τις πιο εξελιγμένες θεραπείες θα πρέπει να επιλέξετε μοντέρνα έπιπλα σε καθαρές minimal γραμμές. Για λίγο πιο χαρούμενη και ζωντανή διάθεση μπορείτε να προσθέσετε λίγο χρώμα και δύο τρεις λεπτομέρειες με σχήματα λουλουδιών.
2. 'Aτομο στην υποδοχή
Όλοι οι ασθενείς θέλουν να νοιώθουν ότι είναι σημαντικοί για τον ιατρό τους. Θα ήταν πολύ όμορφο να υπάρχει στην αίθουσα αναμονής ένα άτομο στην υποδοχή, το οποίο θα γνώριζε για αυτούς και το περιστατικό τους και θα τους υποδεχόταν. Ακόμα κι αν δεν είναι εφικτό οικονομικά να προσλάβετε ένα άτομο αποκλειστικά για αυτό το ρόλο ίσως θα μπορούσε κάποιος από το ήδη υπάρχον προσωπικό να αφιερώνει λίγο χρόνο στην αρχική υποδοχή και στο follow up της έως τώρα πορείας της θεραπείας.
3. Κάντε την αίθουσα αναμονής δραστήρια
Επιτρέποντας στον ασθενή να είναι παραγωγικός όση ώρα σας περιμένει κάνετε τον χρόνο αναμονής να δείχνει συντομότερος καθώς με κάτι άλλο είναι απασχολημένος. Ελεύθερο WiFi πρέπει να υπάρχει αλλά όχι μόνο αυτό...
Διαβάστε περισσότερα εδώ.