Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


CVS: Διαθέτει 8 δισ. δολάρια για εταιρεία υπηρεσιών υγείας κατΆ οίκον

12/9/2022 11:53:02 μμ
Εξαγοράζει τη Signify Health
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το δικό της βήμα για την περαιτέρω διείσδυση στις υπηρεσίες υγείας κάνει -μετά τη Walgreens- και η CVS Health. Ο όμιλος-κολοσσός των ΗΠΑ που κατέχει και την αλυσίδα φαρμακείων CVS Pharmacy εξαγοράζει για 8 δισ. δολάρια την αμερικανική εταιρεία Signify Health που προσφέρει υπηρεσίες υγείας κατ' οίκον. 

Όπως έχει δημοσιευτεί στο f.daily, για τη συγκεκριμένη εταιρεία ενδιαφέρονταν επιχειρήσεις του χώρου της υγείας και του φαρμάκου, μεταξύ των οποίων και η Amazon, γεγονός που αναδεικνύει τη νέα τάση της αγοράς για την προσφορά υπηρεσιών όσο πιο κοντά στον ασθενή γίνεται. Η CVS Health αναμένει τώρα την έγκριση των μετόχων της Signify, ενώ η συμφωνία εκτιμάται ότι θα κλείσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023. 

Όπως αναφέρει σε δηλώσεις της η CEO της CVS Health Karen Lynch, η απόκτηση της Signify είναι σε ευθυγράμμιση με το όραμα της εταιρείας για το μετασχηματισμό της φροντίδας υγείας, ενώ επιπλέον θα της δώσει τη δυνατότητα να επεκτείνει και να αναπτύξει τη διάθεση των προϊόντων της πολύπλευρα. Σημειώνεται ότι η Signify Health διαθέτει ένα δίκτυο 10 χιλιάδων παρόχων και στις 50 πολιτείες της χώρας.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για να επιτευχθεί αυτό απαιτείται μετασχηματισμός σε 4 πεδία
Αλλά μόνο το 20% των ασθενών λαμβάνει θεραπεία






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed