Η Chiesi, ο πολυεθνικός φαρμακευτικός όμιλος προϊόντων υγείας, αποκάλυψε την νέα του οπτική ταυτότητα που είναι εμπνευσμένη από τους ασθενείς του, το πώς βλέπουν την εταιρεία και πώς ζουν με τα προϊόντα του ομίλου.
Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί το πρώτο βήμα σε μια εξελικτική πορεία
δημιουργίας μιας εταιρικής κουλτούρας με ειλικρινή ενσυναίσθηση προς τους ασθενείς,
σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τις υψηλότερες προδιαγραφές ηθικών προτύπων και
αειφορίας, τα οποία ακολουθεί η Chiesi ως πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση.
Ως μέρος αυτής της διαδικασίας, ο Όμιλος Chiesi επιδίωξε μια πρωτοποριακή
προσέγγιση, καθιερώνοντας ένα διάλογο με τους ασθενείς, τις οικογένειες και τους
φροντιστές τους, ώστε να ακουστούν οι πραγματικές εμπειρίες από την καθημερινή
διαχείριση της ασθένειάς τους. Η προσέγγιση μέσω της ενσυναίσθησης χτίζει τα υψηλά
ηθικά πρότυπα που ο Όμιλος Chiesi ακολουθεί ως ο μεγαλύτερος φαρμακευτικός
όμιλος παγκοσμίως με πιστοποίηση B Corp.
Τα συμπεράσματα προσέδωσαν στον Όμιλο Chiesi μια μοναδική γνώση για το πώς
αντιλαμβάνονται οι ασθενείς την κατάστασή τους, δημιουργώντας μια συναισθηματική
βάση, που οδήγησε στην ανάδειξη της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας.
Ως μέρος της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, ο Όμιλος Chiesi βασίστηκε στις
τρεις κατηγορίες Air (Αναπνευστικό), Rare (Σπάνιες Παθήσεις), και Care (Εξειδικευμένα
Σκευάσματα & Καταναλωτικά Προϊόντα Υγείας). Παράλληλα με τον νέο συνδυασμό
χρωμάτων, τα ονόματα των θεραπευτικών κατηγοριών είναι εμπνευσμένα από τον
τρόπο που αναφέρονται σε αυτές οι ασθενείς.