Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


ΒΙΑΝΕΞ : Διακρίθηκε στο θεσμό της ICAP ως TRUE LEADER για το 2021

9/1/2023 6:42:58 μμ
Βρίσκεται ανάμεσα στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες στη χώρα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η ΒΙΑΝΕΞ αναδείχθηκε True Leader από την ICAP CRIF, η οποία συνεχίζει για 12η χρονιά να επιβραβεύει τις εταιρείες και τους ομίλους που κατάφεραν να ξεχωρίσουν στην ελληνική αγορά το 2021.
Συγκεκριμένα έλαβε τη διάκριση αυτή έχοντας συμπεριληφθεί ανάμεσα στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες για το 2021, με το μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού, το οποίο προσαυξήθηκε από το 2020 έως το 2021, ενώ βρίσκεται σε κορυφαία θέση του κλάδου βάσει Κύκλου Εργασιών. Με γνώμονα τα παραπάνω, αξιολογήθηκε με ιδιαίτερα υψηλό ICAP CRIF Score. Το βραβείο παρέλαβε η Γεωργία Βέρδη, Corporate Head of Quality Assurance του ομίλου ΒΙΑΝΕΞ.

Ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρης Π. Γιαννακόπουλος, ανέφερε: «Με μεγάλη χαρά δεχόμαστε αυτήν τη διάκριση γιατί αντικατοπτρίζει πραγματικά την πρόοδο των προσπαθειών μας και το τι έχουμε καταφέρει έως τώρα. Ως αμιγώς ελληνική επιχείρηση, επιμένουμε να στηρίζουμε το ελληνικό επιχειρείν, την ελληνική οικονομία και το μέλλον της χώρας. Γιατί η ΒΙΑΝΕΞ θέλει να συνεχίσει να επενδύει στην Ελλάδα και να κάνει τους Έλληνες υπερήφανους!»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με στόχο την ανάπτυξη των παρεχόμενων υπηρεσιών
Μια διάκριση που επιβεβαιώνει τη Στρατηγική Ανάπτυξη του Ομίλου






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed