Ο θεσμός των Best in Pharmacy Awards
2022 διοργανώνεται για 4η χρόνια από
τη Boussias, με ανανεωμένους πυλώνες
βράβευσης και νέα κριτική επιτροπή, στην
οποία συμμετέχουν ακαδημαϊκοί, θεσμικοί
παράγοντες, επιστήμονες και επαγγελματίες
που διακρίνονται για το αξιοσημείωτο έργο τους. Για φέτος, πρόεδρος της Επιτροπής
Αξιολόγησης είναι η Σοφία Μητάκου, καθηγήτρια Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ, Τομέας Φαρμακογνωσίας και Χημείας Φυσικών Προϊόντων. Διακεκριμένα στελέχη αναφέρουν, με
αφορμή τη συμμετοχή τους στα βραβεία:
- «Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται οι καταναλωτές αλλά και τον τρόπο με τον οποίο τα φαρμακεία επικοινωνούν με τους πελάτες τους και τους εμπλέκουν σε μια πιο ισχυρή διαδραστική και ανταποδοτική εμπειρία», Δημήτριος Αλιμπέρτης, Γενικός Διευθυντής Ομίλου ΣΥΦΑΚ.
- «Τα φαρμακεία –κυρίως τα ηλεκτρονικά– ανακάλυψαν το marketing και κυρίως το digital marketing λειτουργώντας με κανόνες "αγοράς" πλέον! Η εξέλιξή τους είναι θεαματική», Σπύρος Ανδριόπουλος, CEO Aboutnet Greece, Digital Marketing Specialist .
- «Ο θεσμός των Best in Pharmacy Awards επηρεάζει πολύ θετικά, οι καταναλωτές ενημερώνονται για τις εταιρείες που καινοτομούν, εφαρμόζουν καλές πρακτικές, και γενικά για τις δράσεις που έχουν θετικό αντίκτυπο στην φαρμακευτική περίθαλψη και την πρόληψη», Μαρία Γαζούλη, Kαθηγήτρια Βιολογίας - Νανοϊατρικής Ιατρική Σχολή Αθηνών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Εθνική Εκπρόσωπος στην Επιτροπή Προηγμένων Θεραπειών του ΕΜΑ.
- «Ένα φαρμακείο μπορεί πλέον χάρη και στα social media και ανεξάρτητα αν λειτουργεί ως e-shop ή όχι, να αναπτυχθεί ως αυτόνομο brand σε ένα ευρύτερο κοινό», Τάσος Γκοτσόπουλος, General Manager, Perception Consulting Communication.
- «Τα Best in Pharmacy Awards δίνουν την ευκαιρία στην αγορά να εκσυγχρονισθεί, να δημιουργήσει θετικό συναγωνισμό και έχει σαν αποτέλεσμα καλύτερα φαρμακεία και πληρέστερες υπηρεσίες», Οδυσσέας Κόλλιας, Οικονομολόγος - Συγγραφέας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαιδευτής στην Δια Βίου Μάθηση.
- «Έρευνες δείχνουν ότι ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών των social media αισθάνονται πιο θετικά απέναντι σε φαρμακεία που αλληλεπιδρούν με τους followers τους, κάτι που επηρεάζει την απόφαση αγοράς αλλά και την ποιότητα της "καταναλωτικής" συμπεριφοράς», Αντώνης Κουσουνάδης, Founder & Head, brand4life Communications and Advertising Services.