Η μεγάλη φαρμακευτική εταιρεία Sanofi κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της το τελευταίο τρίμηνο του 2016, με τις καθαρές πωλήσεις να σημειώνουν αύξηση κατά 3,3% σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία ή κατά 3,4% σε σταθερές τιμές συναλλάγματος.
Η μεγάλη δύναμη για τη Sanofi αναδεικνύεται η Sanofi Genzyme που κατέγραψε αύξηση 12,6% χάρη στα προϊόντα της πολλαπλής σκλήρυνσης.
Ωστόσο αύξηση σημείωσε και η Sanofi Pasteur κατά 3,7% λόγω των παιδιατρικών εμβολίων αλλά και η Παγκόσμια Επιχειρησιακή Μονάδα Διαβήτη και Καρδιαγγειακών Νοσημάτων, της οποίας οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,8%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις μόνο του τομέα διαβήτη, αυξήθηκαν κατά 1,9%.
Οι επόμενοι στόχοι της εταιρείας
Στις προτεραιότητες της Sanofi περιλαμβάνονται:
- Η ολοκλήρωση της ανταλλαγής δραστηριοτήτων με την Boehringer Ingelheim (BI) για την ενίσχυση του τομέα των Καταναλωτικών Προϊόντων Υγείας.
- Η λύση της κοινοπραξίας εμβολίων της Sanofi Pasteur και της MSD που έχει ως αποτέλεσμα την ξεχωριστή στρατηγική των δύο εταιρειών στο πεδίο των εμβολίων στην Ευρώπη.
- Η κυκλοφορία στις ΗΠΑ και η έγκριση στην Ε.Ε. του σταθερού συνδυασμού ινσουλίνης glargine 100 U/ml με λιξισενατίδη για τη θεραπεία ασθενών με διαβήτη τύπου 2.
- Η έγκριση του sarilumab για τη θεραπεία της ρευματοειδούς αρθρίτιδας στον Καναδά, ενώ προγραμματίζεται η εκ νέου υποβολή φακέλου για έγκριση στις ΗΠΑ στη διάρκεια του 1ου τριμήνου του 2017.
- Η έναρξη κλινικών μελετών με 5 νέους δραστικούς παράγοντες: isatuximab, PD-1, sotagliflozin, olipudase alfa και NeoGAA.