Σημαντική αύξηση κατά 20,1% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών των φαρμακείων-συνεργατών της Pharma PLUS για το 2007, ενώ οι πωλήσεις τους στα παραφαρμακευτικά και καλλυντικά προϊόντα αυξήθηκαν κατά 19,8%.
Ιδιαίτερα υψηλοί ήταν και οι ρυθμοί ανάπτυξης του δικτύου για το 2007.
Τα συνεργαζόμενα με τη Pharma PLUS φαρμακεία αριθμούν πλέον τα 65 σε όλη την Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση κατά 26%. Για το 2008, η εταιρεία θέτει ακόμα υψηλότερους στόχους, τόσο όσον αφορά τον αριθμό των φαρμακείων, όσο και ως προς την ανάπτυξη του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας τους.
Στο πλαίσιο της Ετήσιας Πανελλήνιας Συνάντησης των μελών του δικτύου, ο Στέλιος Μουσαμάς, εμπορικός διευθυντής της Pharma PLUS, τόνισε χαρακτηριστικά: «Συνεχίζουμε να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τα συνεργαζόμενα φαρμακεία παρέχοντας σε αυτά υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Για τη Pharma PLUS, το σύγχρονο φαρμακείο δεν είναι μόνο σημείο πώλησης φαρμάκων. Είναι η απάντηση στις απαιτήσεις των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για την ευεξία τους και εμπιστεύονται το φαρμακοποιό τους ως σύμβουλο υγείας και ομορφιάς για τις αγορές τους».
Η Pharma PLUS κατά τη διάρκεια του 2007 υλοποίησε ενέργειες μάρκετινγκ που συνέβαλαν στη δημιουργία πιστών πελατών για τα φαρμακεία-συνεργάτες της. Σ' αυτό σημαντικό ρόλο έπαιξε κι η ηλεκτρονική κάρτα υγείας και ομορφιάς +pluscard. Το 2007 ο αριθμός χρηστών της ανέβηκε κατακόρυφα κατά 82%. Έτσι από 17.000 το 2006, οι κάτοχοι της +pluscard έφτασαν τους 30.900 πέρυσι. Επίσης, με το περιοδικό Pharma PLUS Link, η Pharma PLUS συνέχισε να ενημερώνει ουσιαστικά τους καταναλωτές της για πολλά και ενδιαφέροντα θέματα υγείας και ομορφιάς.
Κατά τη διάρκεια της μεγάλης ετήσιας συνάντησης της Pharma PLUS, τέθηκαν ποιοτικοί και ποσοτικοί στόχοι, όπως νέες δυναμικές ενέργειες μάρκετινγκ, νέο προμηθευτικό κέντρο, ανανέωση της εικόνας των φαρμακείων του δικτύου και δημιουργία ιστοσελίδας.
Στόχος της Pharma PLUS, εταιρείας παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών προς τα φαρμακεία, μέλος του Ομίλου Lavipharm, είναι να συμβάλλει ενεργά στην εξέλιξη του ελληνικού φαρμακείου. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, συνεργάζεται στενά με το φαρμακοποιό, ώστε να τον βοηθήσει στην αντιμετώπιση του αυξανόμενου ανταγωνισμού από εναλλακτικά δίκτυα διανομής παραφαρμακευτικών και καλλυντικών προϊόντων, διευκολύνοντάς τον παράλληλα στην πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη εκπλήρωση του ρόλου του ως επιστημονικού συμβούλου υγείας.
|