Είναι πολύ γνωστή
η έννοια του auditing σε ανώνυμες εταιρείες και μεγάλες επιχειρήσεις,
όπου ο λογιστικός και διαχειριστικός έλεγχος επιβάλλεται από τη
νομοθεσία ώστε να διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία τους και η
προστασία των συμφερόντων των μετόχων τους. Σε ένα φαρμακείο όμως, που
συνήθως αποτελεί προσωποπαγή εταιρεία, ποια η έννοια του ελέγχου;
Ένα
σύγχρονο φαρμακείο ακολουθεί συνήθως μια στρατηγική μάρκετινγκ για την
ανάπτυξή του, και βάσει αυτής έχει θέσει συγκεκριμένους στόχους προς
εκπλήρωση. Δεν φτάνει όμως να βάζουμε στόχους, αν δεν καθορίζουμε τον
τρόπο με τον οποίο θα υλοποιηθούν, αν δεν παρακολουθούμε ότι
πραγματώνονται μέσα τους χρόνους που έχουμε ορίσει και αν δεν μετράμε
την αποτελεσματικότητα του ανθρώπινου παράγοντα που έχει αναλάβει την
υλοποίησή τους. Όλα τα ανωτέρω εξηγούν γιατί απαιτείται η ύπαρξη και
λειτουργία ενός εσωτερικού ελέγχου μέσα στο φαρμακείο. Χωρίς αυτόν,
είναι πολύ πιθανό να χαθεί ο… έλεγχος και οι στόχοι που έχουμε θέσει να
μείνουν γράμμα κενό περιεχομένου.
Δεν είναι λίγες οι φορές που
έχουμε ακούσει από την πλευρά των φαρμακοποιών ότι αδυνατούν οι ίδιοι να
αναλάβουν και αυτό το καθήκον. Και είναι λογικό: το καθημερινό
πρόγραμμα ενός φαρμακοποιού δεν αντέχει την ανάληψη μιας ακόμα ευθύνης,
όπως είναι η εξαντλητική παρακολούθηση της υλοποίησης των ενεργειών που
πρέπει να γίνουν. Σ? αυτό το σημείο, είναι ευεργετική η ανάθεση του
auditing, του εσωτερικού ελέγχου της λειτουργίας ενός φαρμακείου, σε
έμπειρα άτομα που θα παρακολουθούν την υλοποίηση, θα γνωρίζουν να
καθοδηγήσουν το προσωπικό και θα δώσουν τις βέλτιστες λύσεις όταν
χρειάζεται. Κάντε outsourcing τον εσωτερικό έλεγχο του φαρμακείου. Το
Pharmacy2020, με μακρά παρόμοια εμπειρία, είναι και σ? αυτό το κομμάτι
δίπλα σας.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.