Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


AstraZeneca Ελλάδας: «Προστατεύουμε το περιβάλλον…με πράξεις»

8/12/2022 8:58:49 μμ
Η εταιρεία υποστήριξε μια σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε μαθητές
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ολοκληρώθηκε το βραβευμένο τετραετές πρόγραμμα περιβαλλοντικής προστασίας της AstraZeneca Ελλάδας με τίτλο «Προστατεύουμε το περιβάλλονμε πράξεις». Με την τέταρτη και τελευταία… πράξη του προγράμματος, η οποία είχε ως κεντρικό μήνυμα «Μοιράζουμε τη γνώση», η εταιρεία υποστήριξε τη διενέργεια μιας σειράς εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε μαθητές αναφορικά με την περιβαλλοντική κρίση που διέρχεται ο πλανήτης μας και την αντιμετώπισή της.

Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την περιβαλλοντική οργάνωση we4all και υποστηρίχθηκε από την εθελοντική συμμετοχή των εργαζομένων. Η δράση έλαβε χώρα το χρονικό διάστημα Μαΐου-Νοεμβρίου με τη συμμετοχή 23 σχολείων από την Αττική, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, το Ηράκλειο Κρήτης και τη Λάρισα, δίνοντας την ευκαιρία σε μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν τη φύση μέσα από τη βιωματική και συμμετοχική μάθηση.

Η Γ. Κοτσεκίδου, External Affairs Director της AstraZeneca Ελλάδας & Κύπρου δήλωσε: «Έχοντας θέσει την προστασία του περιβάλλοντος ως έναν από τους βασικούς πυλώνες πραγμάτωσης της στρατηγικής μας για τη βιωσιμότητα, θεωρούμε ευθύνη μας να συμβάλλουμε στην προαγωγή της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η εταιρεία διαθέτει 60 χρόνια εμπειρίας






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed