Το άγχος που προκαλεί ένα αγώνας ποδοσφαίρου ή οι προσπάθειες των αγαπημένων αθλητών αποτελεί σημαντική απειλή για την υγεία της καρδιάς. Αυτός είναι ο λόγος που η φαρμακευτική εταιρεία Bayer, επίσημος χορηγός του Fans’ Hearts, ξεκινά μια νέα εκστρατεία για τη συσχέτιση του άγχους των οπαδών και της καρδιαγγειακής τους υγείας.
Όπως σημειώνει η εταιρεία με αυτό το τρόπο «δείχνει την υποστήριξή της στους φιλάθλους που βάζουν όλη τους την καρδιά στο φανατισμό» και τους ενθαρρύνει να «δώσουν προτεραιότητα στην υγεία της καρδιάς τους, αξιολογώντας τους παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις».
Στο πλαίσιο της εκστρατείας, που ξεκινά κατά τη διάρκεια του «Μήνα Καρδιάς» στην Αμερική, η Bayer συνεργάστηκε με την εταιρεία ψηφιακής υγείας Huma για τη δημιουργία ενός νέου διαδικτυακού εργαλείου αξιολόγησης καρδιακού κινδύνου. Το εργαλείο αυτό μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό των παραγόντων κινδύνου για την ανάπτυξη καρδιαγγειακής νόσου κατά την επόμενη δεκαετία και μπορεί να το μοιραστεί ο ασθενής με τον γιατρό του.
Υπάρχει επίσης ένα νέο βίντεο που δείχνει πώς το άγχος μπορεί να επηρεάσει τους φιλάθλους, όταν παρακολουθούν αθλητικούς αγώνες, με τον καρδιακό παλμό να διαταράσσεται σημαντικά. Το βίντεο τελειώνει με ένα σύνδεσμο προς τον ιστότοπο «Check Your Heart Risk».
Η Ασπιρίνη της Bayer συνεργάστηκε με γνωστούς αθλητικούς σχολιαστές για να αποτυπωθεί με ακρίβεια των άγχος που νιώθουν οι φίλαθλοι, ενώ η εταιρεία σημειώνει πως ο κίνδυνος καρδιακής προσβολής μπορεί να υπερδιπλασιαστεί όταν παίζει η ομάδα της χώρας τους.