Οι φαρμακευτικές
εταιρίες και ειδικότερα αυτές στην Ευρώπη κατατάσσονται στους καλύτερους online
επικοινωνητές παγκοσμίως, σύμφωνα με ανάλυση των Financial Times.
Έξι από τις top 20 εταιρίες ως προς την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής τους παρουσίας ανήκουν στη φαρμακευτική βιομηχανία. Η μεγαλύτερη βαθμολογία στην ανάλυση δίνεται στις εταιρίες με ιστοσελίδες οι οποίες είναι καλά δομημένες, αξιοποιούν τα κανάλια του YouTube και των κοινωνικών δικτύων (social media) και εξυπηρετούν καλύτερα τους εταίρους του χρηματιστηρίου.
Ως ο πιο αποτελεσματικός ιστότοπος έχει βαθμολογηθεί αυτός της Roche, η οποία βρίσκεται στην 5η θέση της λίστας, ενώ της Novartis, η οποία βρίσκεται στην 8η θέση, έρχεται δεύτερος. Τρίτη πιο αποτελεσματική ιστοσελίδα κατατάσσεται αυτή της AstraZeneca η οποία βρίσκεται στην 13η θέση της λίστας.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην Pfizer, η οποία ανήλθε έντεκα θέσεις από την τελευταία φορά, ενώ επισημαίνεται ότι στον ιστότοπό της αναβάθμισε τον τομέα «καριέρες», καθώς και τα κανάλια των social media. Επίσης, σημειώνεται ότι αρκετές παραπομπές που έχει κάνει η Pfizer στο 2005 μοιάζουν περισσότερο σαν πρόσφατες, υποδηλώνοντας ότι τα δεδομένα της ενημερώνονται συνεχώς.
Οι εταιρίες αυτές έχουν αναγνωρίσει τις δυνατότητες που παρέχει η online επικοινωνία μέσω των ιστοσελιδών και των social media ως προς τη διαχείριση της φήμης τους και την απόδοση ευθυνών, όπως σημειώνει το δημοσίευμα.
Καθώς οι πελάτες, οι επενδυτές, τα ΜΜΕ και όσοι αναζητούν
εργασία όλο και περισσότερο επισκέπτονται τον ιστότοπο μιας εταιρίας για μια
εξαρχής επαφή, η αποτελεσματικότητα της χρήσης του διαδικτύου από τις εταιρίες
ολοένα και περισσότερο αποτελεί παράγοντα διαμόρφωσης της φήμης τους και της
αποδοτικότητάς τους στη φαρμακευτική βιομηχανία.
Πηγή: http://www.pmjournal.gr