Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Η αγορά του φαρμακείου

τελευταία νέα


Apivita Propoline

9/11/2011
Ένα ολοκληρωμένο σύστημα περιποίησης κατά της τριχόπτωσης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος


Η εποχή

Μετά το Σεπτέμβρη τo πρόβλημα της τριχόπτωσης συχνά επιδεινώνεται. Πολλοί καταναλωτές αυτή την περίοδο επισκέπτονται το φαρμακείο αναζητώντας προϊόντα που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τη δυσάρεστη αυτή κατάσταση. Χρέος μας είναι να ανταμείψουμε την εμπιστοσύνη που δείχνουν στα προϊόντα φαρμακείου προσφέροντας τους αποτελεσματικές λύσεις.

Το προϊόν

Η Apivita μάς προτείνει τη σειρά Apivita Propoline, ένα ολοκληρωμένο σύστημα περιποίησης με τη συνδυαστική χρήση τονωτικής λοσιόν κατά της τριχόπτωσης, ειδικού συμπληρώματος διατροφής και τονωτικού σαμπουάν που εξασφαλίζει σημαντική βελτίωση του προβλήματος της τριχόπτωσης και ευνοεί την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών.

  • Η δημιουργία
Η ανάπτυξη της σειράς ξεκίνησε στις αρχές του 2010, με το δεδομένο ότι η αντιμετώπιση της τριχόπτωσης, οποιαδήποτε και αν είναι η μορφή της και τα αίτιά της, μπορεί να είναι μόνο συμπτωματική, γι’ αυτό, ακόμη και στην αγωγή με τα φάρμακα τοπικής χρήσης, τα οποιαδήποτε αποτελέσματα υπάρχουν μόνο όσο γίνεται χρήση του προϊόντος. Συνεπώς, ο στόχος της ανάπτυξης από την αρχή ήταν η εξασφάλιση αποτελεσμάτων για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, άρα και η δυνατότητα παρατεταμένης χρήσης του προϊόντος χωρίς τον κίνδυνο εμφάνισης ανεπιθύμητων ενεργειών.
Ο στόχος λοιπόν ήταν:
» Αποτέλεσμα με συνθέσεις με υψηλό ποσοστό φυσικότητας, που φθάνει έως και το 99%, χωρίς ανεπιθύμητες δράσεις, με σεβασμό στη φυσιολογία του τριχωτού και της τρίχας.
» ’ριστες καλλυντικές ιδιότητες, προσαρμοσμένες στις διαφορετικές ανάγκες των ανδρών και γυναικών.
» Εύχρηστη και πρακτική συσκευασία.
» Ανταγωνιστική τιμή.
Ένας δεύτερος σημαντικός στόχος ήταν η ποιοτική βελτίωση της συσκευασίας, ο οποίος επιτεύχθηκε χρησιμοποιώντας 58% λιγότερο πλαστικό και χαρτί σε σχέση με την προηγούμενη σειρά κατά της τριχόπτωσης της Apivita, αλλά και χρησιμοποιώντας μπουκάλι από ανακυκλωμένο PET στα σαμπουάν.
Τέλος, στα προϊόντα της σειράς δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ουσίες οι οποίες κατά καιρούς κατηγορούνται για παρενέργειες ή πρόκληση ερεθισμών στην επιδερμίδα (parabens, οινόπνευμα στη γυναικεία λοσιόν, προπυλενογλυκόλη, αιθανολαμίνες, παραφινέλαιο) αλλά και ουσίες που επιβαρύνουν το περιβάλλον όπως σιλικόνες, φθαλικά, πολυκυκλικά και νιτρομάσκες.
Το λανσάρισμα της σειράς έγινε τον Ιανουάριο του 2011.
  • Η δράση
Επιτυγχάνεται χάρη στην πλούσια σε δραστικά συστατικά σύνθεση των προϊόντων:
» Πρωτεΐνες λούπινου: Παρεμποδίζουν την παραγωγή της δι-υδρο τεστοστερόνης (DHT), της ορμόνης που συρρικνώνει τα τριχοθυλάκια και μειώνει το χρόνο ζωής των τριχών.
» Δενδρολίβανο, ginseng: Τονώνουν τη μικροκυκλοφορία στο τριχωτό.
» Δάφνη: Πλούσια σε λιπαρά οξέα, βιταμίνες Α & Ε και μέταλλα. Ενισχύει τη δομή της τρίχας, τονώνει, τρέφει και δίνει λάμψη στα μαλλιά.
» Βιταμίνες και ιχνοστοιχεία: Συμβάλλουν στην αναδόμηση της τρίχας, αναζωογονούν και διατηρούν την υγεία και τη δύναμη της τρίχας.
» Αιθέρια έλαια: Επιδρούν στον ψυχισμό, τονώνουν τη διάθεση και αναζωογονούν τα μαλλιά.
  • Η αποτελεσματικότητα
Η σειρά Apivita Propoline συνδυάζει συστατικά που παραδοσιακά χρησιμοποιούνται για την —πιστοποιημένη από την εμπειρία— ευεργετική δράση τους στα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής, όπως είναι η δάφνη και το δενδρολίβανο, με ένα καινοτόμο συστατικό —που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τις πρωτεΐνες που απομονώνονται από ένα ιπποκρατικό φυτό, το λευκό λούπινο (lupinus albus). Οι πρωτεΐνες αυτές:
» Παρεμποδίζουν τη δράση της 5-α αναγωγάσης μειώνοντας την ποσότητα της παραγόμενης DHT η οποία συρρικνώνει τα τριχοθυλάκια (in vitro μελέτες).
» Συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη οξυγόνωση και θρέψη της τρίχας (αυξάνουν τη μικροκυκλοφορία στη ρίζα της τρίχας) (in vitro μελέτες).
Με τον τρόπο αυτό:
» Αυξάνουν την ολική πυκνότητα των μαλλιών κατά 12%*.
» Αυξάνουν την πυκνότητα των μαλλιών που βρίσκονται στην αναγενή φάση κατά 17%*.
  • Τα πλεονεκτήματα
Η σειρά εξασφαλίζει αποτέλεσμα με φυσικό τρόπο χωρίς παρενέργειες σε μακροχρόνια χρήση, με άριστες καλλυντικές ιδιότητες. Η αποτελεσματικότητα σε συνδυασμό με την ανταγωνιστική τιμή αφήνει ευχαριστημένους τους πελάτες, που θα επαναλάβουν την αγορά τους, αποφέροντας τελικά κέρδος και για τον ίδιο το φαρμακοποιό. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι η Apivita πρόκειται να ενισχύσει περαιτέρω τη σειρά τριχόπτωσης με δυνατά προωθητικά πακέτα μέσα στους επόμενους μήνες.
  • Η πώληση
Ο φαρμακοποιός θα πρέπει να δώσει έμφαση στην υψηλή φυσικότητα και αποτελεσματικότητα της σειράς και στη δυνατότητα παρατεταμένης χρήσης των προϊόντων. Επιπλέον, μπορεί να τονιστεί η ολιστική προσέγγιση της σειράς, μιας και τα προϊόντα δεν αντιμετωπίζουν μόνο την τριχόπτωση, αλλά επιπλέον τονώνουν και ενδυναμώνουν τον οργανισμό, χαρίζοντας υγεία και ομορφιά σε δέρμα, νύχια και μαλλιά (κάψουλες για άνδρες και γυναίκες). Τέλος, το γεγονός ότι η Apivita είναι πρώτη σε πωλήσεις στα τονωτικά σαμπουάν κατά της τριχόπτωσης δημιουργεί μία ευκαιρία συμπληρωματικής πώλησης στους πελάτες που ήδη εμπιστεύονται την Apivita για το πρόβλημά τους.
  • Οι συνδυασμοί
Η αγωγή κατά της τριχόπτωσης Apivita Propoline μπορεί να συνδυαστεί, για μέγιστη αποτελεσματικότητα, με το τονωτικό σαμπουάν κατά της τριχόπτωσης για άντρες ή για γυναίκες, ενώ μπορεί να προταθεί και η συμπλήρωση της διατροφής με τη Φρέσκια Γύρη Μελισσών της Apivita.


Ο προμηθευτής: Αpivita


Στο φαρμακείο Κουτσιανά στην Αθήνα, άρχισε η παρασκευή καλλυντικών από αγνά φυσικά συστατικά —πρόπολη, μέλι, βασιλικό πολτό, κερί μελισσών και βότανα της ελληνικής φύσης— δημιουργώντας ένα εναλλακτικό φαρμακείο. Στην αρχή, αγοραστικό κοινό αποτελούσαν οι φίλοι και πελάτες του φαρμακείου, γρήγορα όμως η ανταπόκριση έγινε πολύ μεγάλη, και έτσι, το 1979, ιδρύθηκε η Apivita από τους φαρμακοποιούς Νίκο και Νίκη Κουτσιανά, μετρώντας ήδη 32 χρόνια παρουσίας στο ελληνικό φαρμακείο.
  • Τα πρόσωπα
Πρόεδρος της εταιρείας είναι η Νίκη Κουτσιανά και Διευθύνων Σύμβουλος ο Νίκος Κουτσιανάς. Οι δύο ιδρυτές συμμετέχουν επίσης στην Εκτελεστική Επιτροπή, η οποία παίρνει αποφάσεις για τη στρατηγική της εταιρείας, βάσει των κατευθύνσεων από το Διοικητικό Συμβούλιο και μετατρέπει τη στρατηγική σε πλάνα δράσεων, που θα οδηγήσουν στη επίτευξη των στόχων. Η επιτροπή αυτή συμπληρώνεται με ακόμη 4 μέλη, τους αντιπροέδρους της εταιρείας: τον κ. Μόκα, HR & Operations VP, τον κ. Πανωτόπουλο, Finance VP, την κ. Λυβίζου, Brand Commercialization VP, και τον κ. Αγγελόπουλο, Int’l Development VP.
  • Η πορεία
Η ανάπτυξη με γνώμονα τη φιλοσοφία της πράσινης ανάπτυξης υποστηρίχθηκε από την Apivita σε μια περίοδο όπου κανείς δεν ενδιαφερόταν για φυσικά ελληνικά προϊόντα και οι άνθρωποι ήταν άκρως επιφυλακτικοί σε νέες ιδέες. Το πρώτο προϊόν της εταιρείας ήταν το σαπούνι πρόπολης, το οποίο, κόντρα στα συνηθισμένα, ήταν μαύρο, δημιουργώντας στην αρχή αντιφατικές αντιδράσεις τόσο στους ίδιους τους φαρμακοποιούς όσο και στους πελάτες. Αργότερα, η εταιρεία αναπτύχθηκε και σε άλλες κατηγορίες, φτάνοντας να έχει σήμερα προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες των καλλυντικών προϊόντων. Οι σειρές της περιλαμβάνουν προϊόντα για τα μαλλιά, για το πρόσωπο, για το σώμα, για την κυτταρίτιδα, αντιηλιακά, προϊόντα για την αντιμετώπιση του κρυολογήματος, προϊόντα για τα χείλη, που συνδυάζουν το υψηλό ποσοστό φυσικών συνθέσεων, την αποτελεσματικότητα και την καλλυντική ευχαρίστηση.
Ακόμη και σε αυτή την περίοδο κρίσης, η Apivita έχει εισχωρήσει σε αρκετές σημαντικές αγορές του εξωτερικού (Ισπανία, ΗΠΑ, Κύπρος, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Ρουμανία, Σουηδία, Ιαπωνία, Χονγκ-Κονγκ, Αυστραλία), επιτυγχάνοντας διψήφιο αριθμό ανάπτυξης των πωλήσεών της σε σχέση με το 2010, παρόλη τη γενικότερη οικονομική κρίση που μαστίζει την Ελλάδα. Η εταιρεία έχει έδρα στη Μεταμόρφωση Αττικής, και διατηρεί ένα υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη και δύο θυγατρικές στην Ισπανία και τις ΗΠΑ.
  • Οι συνεργασίες
Η Apivita διαθέτει ένα πολύ δυνατό τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, που, στην προσπάθεια ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων, συνεργάζεται με πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού. Ως τώρα έχει συμμετάσχει σε 7 εθνικά ερευνητικά προγράμματα. Έχει συνεργαστεί με το Πανεπιστήμιο Πατρών, με το Πανεπιστήμιο των Αθηνών και με μια σειρά από πανεπιστήμια του εξωτερικού, ενώ πρόσφατα χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση ερευνητική πρόταση που αφορούσε τη συνεργασία της Apivita με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το ερευνητικό κέντρο CNRS (Γαλλία) και την εταιρεία πρώτων υλών Fitoplankton Marino (Ισπανία).
  • Η σχέση με το φαρμακείο
Στόχος της Apivita από την ίδρυσή της και μέχρι σήμερα είναι το φαρμακείο να αποτελεί το κύριο κανάλι διανομής των προϊόντων της. Με ένα μεγάλο δίκτυο πωλητών, που υπερβαίνει τον αριθμό των 40 ατόμων, η εταιρεία καλύπτει απευθείας περίπου το 50% των ελληνικών φαρμακείων και για τα υπόλοιπα υπάρχει δυνατότητα να προμηθευτούν τα προϊόντα της Apivita μέσα από τους συνεταιρισμούς και τις φαρμακαποθήκες.
Σκεπτικό της εταιρείας είναι ότι μέσα από το φαρμακείο μπορεί ένα προϊόν όπως το φυτικό καλλυντικό, ένα προϊόν υγείας και ομορφιάς ταυτόχρονα, να προωθηθεί με τον καλύτερο τρόπο, καθώς η γνώση του φαρμακοποιού μπορεί πραγματικά να δώσει ξεχωριστή αξία στην πώληση ενός τέτοιου προϊόντος. Υποστηρίζει ότι η τρέχουσα τάση για φυσικά προϊόντα αποτελεί ιδανική ευκαιρία για ανάπτυξη της εταιρείας μέσα στο φαρμακείο, και αυτό μπορεί να αποτελέσει μια σημαντική διέξοδο για το καλό του ελληνικού φαρμακείου. Μάλιστα, την ίδια στρατηγική στήριξης του φαρμακείου ακολουθεί και στο εξωτερικό.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η κλαδική μελέτη της ICAP CRIF την υπολογίζει στο 3-4%
Έρχεται στην αγορά από την Beauty Paths DSL Group of Brands






Σχετικά άρθρα

Mycogel cleansing gel: Καθημερινή φροντίδα για την προστασία από μυκητιάσεις
Διατίθεται στα φαρμακεία από την Bailleul Dermatologie
MYCOSAN: Για πόδια «ελεύθερα» από μύκητες
Διατίθεται από την Gerolymatos International
KORRES: Νέα εποχή για τη συλλογή Yoghurt Suncare
Συνδυάζει την καινοτομία με τη βιωσιμότητα