Αύξηση των πωλήσεων που θα ξεπεράσει το 20% και των κερδών που θα κυμανθεί στο 25% αναμένεται να είναι ο απολογισμός της Apivita για το 2008 και η εικόνα αυτή θα βελτιωθεί περαιτέρω την ερχόμενη περίοδο που θα αρχίσουν να αποδίδουν οι επενδύσεις. Εξάλλου, τα ποσοστά με τα οποία κινείται η αγορά των φυτικών καλλυντικών υπολογίζονται στο 35% και η Apivita, η οποία βρίσκεται στις πρώτες θέσεις προτίμησης των καλλυντικών στα φαρμακεία, ακολουθεί με ανάλογους ρυθμούς τη ζήτηση. Οι πωλήσεις για την τρέχουσα χρήση υπολογίζονται να διαμορφωθούν στα 25 εκατ. €. Έτσι, την περίοδο αυτή η εταιρεία έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στη βελτίωση της «εικόνας» της και στην ισχυροποίηση της θέσης της στο εξωτερικό, στη διεύρυνση του πεδίου δραστηριότητάς της, όπως στα ξενοδοχεία και στα spa, αλλά κυρίως στην ολοκλήρωση της επένδυσης για την ανέγερση του εργοστασίου της στο Μαρκόπουλο. Στόχος αποτελεί η ολοκλήρωση των εργασιών τον Ιούνιο του 2009, υλοποιώντας μια επένδυση της τάξης των 8,6 εκατ. €. Το εργοστάσιο θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, παραγωγική μονάδα όλων των καλλυντικών της, παραγωγική μονάδα εκχυλίσεων και μετεγκατάσταση των γραφείων. Όπως επισημαίνει στην εφημερίδα «Ναυτεμπορική» ο εκ των ιδρυτών Νίκος Κουτσιανάς, έχει αρχίσει να αποδίδει σημαντικά η συγκέντρωση όλων των σημάτων των προϊόντων –τα οποία μέχρι πρόσφατα προωθούσε αυτόνομα– κάτω από την «ομπρέλα» του σήματος Apivita, διευκολύνοντας έτσι και αυξάνοντας παράλληλα τη ζήτηση. Στο πλαίσιο αυτό, τα ονόματα Propoline, Aromatherapy, Apitherapy και Εxpress που κάθε ένα από αυτά αντιπροσωπεύει και μια κατηγορία, μπαίνουν σταδιακά όλα κάτω από την «ομπρέλα» της Apivita. Στόχος της διοίκησης αποτελεί η εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού με το σήμα της Apivita, της οποίας τα προϊόντα διακινούνται σε 4.000 φαρμακεία περίπου, καθώς και μέσα από το αποκλειστικό ομώνυμο κατάστημα που λειτουργεί στο Κολωνάκι. Όσον αφορά την προώθηση των προϊόντων Apivita στο εξωτερικό, με συγκεκριμένες κινήσεις στρατηγικής γίνονται προσπάθειες ώστε να ισχυροποιηθεί η θέση της εταιρείας σε αγορές που ήδη δραστηριοποιείται. Στην Ταϊβάν και σε άλλες αγορές, το στήσιμο των καταστημάτων γίνεται με τη νέα φιλοσοφία για το «στήσιμο» των stands στο αυτόνομο κατάστημα. Στους νέους προορισμούς περιλαμβάνονται η Αυστραλία με δύο σημεία πώλησης, στο Σίδνεϊ και στη Μελβούρνη. Ιδιαίτερα ικανοποιητικούς ρυθμούς ακολουθούν επίσης και οι πωλήσεις στο Χονγκ Κονγκ, όπου διατηρεί δύο σημεία πώλησης και στην Ταϊβάν, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία εξάγει σε 20 χώρες στις πέντε ηπείρους και έχει τιμηθεί διεθνώς 11 φορές συνολικά. |
Διαβάστε επίσης
25/11/2024 3:39:59 μμΜΥCOSAN - ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ: ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΑΠΌ ΤΗ ΦΑΓΟΥΡΑ
Διατίθεται από την Gerolymatos International
25/11/2024 3:34:26 μμΤο 98,3% των φαρμακοποιών στην Ελλάδα υποστηρίζει την επαγγελματική ανάπτυξη
Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε στο Ετήσιο Συνέδριο της Βασιλικής Φαρμακευτικής Εταιρείας