Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Αpivita: αύξηση τζίρου και κερδών

17/10/2008
Εκτιμήσεις για πωλήσεις 25 εκατ. ευρώ το 2008
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Αύξηση των πωλήσεων που θα ξεπεράσει το 20% και των κερδών που θα κυμανθεί στο 25% αναμένεται να είναι ο απολογισμός της Apivita για το 2008 και η εικόνα αυτή θα βελτιωθεί περαιτέρω την ερχόμενη περίοδο που θα αρχίσουν να αποδίδουν οι επενδύσεις.

Εξάλλου, τα ποσοστά με τα οποία κινείται η αγορά των φυτικών καλλυντικών υπολογίζονται στο 35% και η Apivita, η οποία βρίσκεται στις πρώτες θέσεις προτίμησης των καλλυντικών στα φαρμακεία, ακολουθεί με ανάλογους ρυθμούς τη ζήτηση. Οι πωλήσεις για την τρέχουσα χρήση υπολογίζονται να διαμορφωθούν στα 25 εκατ. €.

Έτσι, την περίοδο αυτή η εταιρεία έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στη βελτίωση της «εικόνας» της και στην ισχυροποίηση της θέσης της στο εξωτερικό, στη διεύρυνση του πεδίου δραστηριότητάς της, όπως στα ξενοδοχεία και στα spa, αλλά κυρίως στην ολοκλήρωση της επένδυσης για την ανέγερση του εργοστασίου της στο Μαρκόπουλο. Στόχος αποτελεί η ολοκλήρωση των εργασιών τον Ιούνιο του 2009, υλοποιώντας μια επένδυση της τάξης των 8,6 εκατ. €. Το εργοστάσιο θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, παραγωγική μονάδα όλων των καλλυντικών της, παραγωγική μονάδα εκχυλίσεων και μετεγκατάσταση των γραφείων.

Όπως επισημαίνει στην εφημερίδα «Ναυτεμπορική» ο εκ των ιδρυτών Νίκος Κουτσιανάς, έχει αρχίσει να αποδίδει σημαντικά η συγκέντρωση όλων των σημάτων των προϊόντων –τα οποία μέχρι πρόσφατα προωθούσε αυτόνομα– κάτω από την «ομπρέλα» του σήματος Apivita, διευκολύνοντας έτσι και αυξάνοντας παράλληλα τη ζήτηση. Στο πλαίσιο αυτό, τα ονόματα Propoline, Aromatherapy, Apitherapy και Εxpress που κάθε ένα από αυτά αντιπροσωπεύει και μια κατηγορία, μπαίνουν σταδιακά όλα κάτω από την «ομπρέλα» της Apivita.

Στόχος της διοίκησης αποτελεί η εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού με το σήμα της Apivita, της οποίας τα προϊόντα διακινούνται σε 4.000 φαρμακεία περίπου, καθώς και μέσα από το αποκλειστικό ομώνυμο κατάστημα που λειτουργεί στο Κολωνάκι.

Όσον αφορά την προώθηση των προϊόντων Apivita στο εξωτερικό, με συγκεκριμένες κινήσεις στρατηγικής γίνονται προσπάθειες ώστε να ισχυροποιηθεί η θέση της εταιρείας σε αγορές που ήδη δραστηριοποιείται. Στην Ταϊβάν και σε άλλες αγορές, το στήσιμο των καταστημάτων γίνεται με τη νέα φιλοσοφία για το «στήσιμο» των stands στο αυτόνομο κατάστημα. Στους νέους προορισμούς περιλαμβάνονται η Αυστραλία με δύο σημεία πώλησης, στο Σίδνεϊ και στη Μελβούρνη.

Ιδιαίτερα ικανοποιητικούς ρυθμούς ακολουθούν επίσης και οι πωλήσεις στο Χονγκ Κονγκ, όπου διατηρεί δύο σημεία πώλησης και στην Ταϊβάν, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία εξάγει σε 20 χώρες στις πέντε ηπείρους και έχει τιμηθεί διεθνώς 11 φορές συνολικά.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε στο Ετήσιο Συνέδριο της Βασιλικής Φαρμακευτικής Εταιρείας






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ & UBITECH: Αναπτύσσουν έναν προηγμένο ψηφιακό βοηθό
Προσαρμοσμένο στους υπαλλήλους της φαρμακοβιομηχανίας
DEMO: Δράση Εθελοντικής Αιμοδοσίας
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε συνεργασία με το Γ.Ν. Ευαγγελισμός
Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης