Περίπου 500 υπαλλήλους, κυρίως αντιπροσώπους πωλήσεων, απέλυσε η αμερικανική Amgen, καθώς αποφάσισε να εκμεταλλευτεί μακροπρόθεσμα τα νέα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η εταιρεία βρίσκεται σε
φάση αναδιοργάνωσης, ενόψει των νέων φαρμάκων που θα κυκλοφορήσουν το 2021 αλλά
και των επενδύσεων στην Ιαπωνία, την Κίνα και τη Ρωσία, σύμφωνα με το Fierce Pharma.
«Προχωράμε σε αυτές τις αλλαγές για να μπορέσουμε να κάνουμε επιπλέον επενδύσεις
που θεωρούμε απαραίτητες, όπως το λανσάρισμα νέων προϊόντων και την ενίσχυση
του τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης. Αυτές οι αποφάσεις δεν είναι ποτέ εύκολες και
δεσμευόμαστε να βοηθήσουμε όσους επηρεάζονται», είναι το σχόλιο από την ίδια την
εταιρεία.
Σε δηλώσεις του, o Διευθύνων Σύμβουλος Robert Bradway είπε ότι η COVID-19
έφερε ορισμένες αλλαγές στις δραστηριότητες της εταιρείας που θα παραμείνουν,
φέρνοντας ως παράδειγμα την αξιοποίηση των ηλεκτρονικών μέσων και τη διεξαγωγή
κλινικών δοκιμών με μεγαλύτερη ταχύτητα και αποδοτικότητα.