Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


AKOS: Νέα εταιρεία στο χώρο της φαρμακευτικής κάνναβης

28/9/2022 10:14:04 μμ
Η πρώτη της παραγωγή THC αναμένεται πριν από το τέλος του 2023
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Την έναρξη λειτουργίας της ανακοίνωσε στο Athens Cannabis Expo 2022 η ελληνο-ισραηλινή εταιρεία φαρμακευτικής κάνναβης AKOS

Η εταιρεία έχει έδρα την Πάτρα, όπου ενσωματώνει καινοτόμες πρακτικές και τεχνολογίες, και θα διαθέσει την πρώτη της παραγωγή THC πριν από το τέλος του 2023.

Στην έκθεση, η AKOS παρουσίασε και τη σειρά προϊόντων CBD ελαίων που διαθέτει στην ελληνική αγορά μέσα από επιλεγμένα φαρμακεία, σύμφωνα με το thecaller.gr. Τα προϊόντα αυτά αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Olympians Hemp, που παρείχε την πρώτη ύλη.

Ο COO της AKOS, Κωνσταντίνος Γαβριηλίδης δήλωσε: «Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο-σταθμό όχι μόνο για την AKOS, αλλά για τον εγχώριο κλάδο της φαρμακευτικής κάνναβης. Είμαστε μία από τις ελάχιστες αδειοδοτημένες εταιρείες που ξεκινούμε επίσημα τη λειτουργία μας, αξιοποιώντας μάλιστα τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες, προερχόμενες από το Ισραήλ. Επιπλέον, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που είμαστε πλέον σε θέση να προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό τη σειρά CBD μας, που έχει να προσφέρει τις ευεργετικές ιδιότητες της κανναβιδιόλης».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
Θα τιμηθεί και ο επί σειρά ετών εκδότης του Φαρμακευτικού Κόσμου, Τάκης Χονδρογιάννης






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed