Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Αφήνουν το Twitter οι φαρμακευτικές εταιρείες;

20/12/2022 9:48:47 πμ
Η πλατφόρμα μέχρι σήμερα αποτελούσε βασικό πυλώνα μάρκετινγκ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ και οι αλλαγές που έχουν ακολουθήσει στη λειτουργία της πλατφόρμας φαίνεται πως έχουν προκαλέσει μεγάλη ανησυχία σε εταιρείες διαφόρων κλάδων, με τη φαρμακευτική αγορά να μην αποτελεί εξαίρεση. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι σταμάτησε η πολιτική κατά της παραπληροφόρησης για την COVID-19, κάτι που δεν «εκφράζει» την επιστημονική κοινότητα, συνεπώς ούτε και τις φαρμακευτικές εταιρείες.

Τα θέματα ασφάλειας επίσης προκαλούν αβεβαιότητα, με πολλές μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου να τηρούν «σιγήν ιχθύος», σύμφωνα με ρεπορτάζ του pharmavoice.com. 
Κανένα tweet δεν έχει αναρτηθεί στην επίσημη σελίδα της Eli Lilly @LillyPad, μετά από ποστ ψεύτικου λογαριασμού που ανέφερε ότι η εταιρεία μοιράζει δωρεάν ινσουλίνη. Παράλληλα, κολοσσοί της αγοράς, όπως Pfizer, AbbVie, Novartis κ.ά., έχουν προσωρινά σταματήσει τις διαφημιστικές δαπάνες στο μέσο. 

Ωστόσο μέχρι πρόσφατα ο συγκεκριμένος κλάδος χρησιμοποιούσε κατά κόρον το Twitter για την ενημέρωση των ε παγγελματιών υγείας σχετικά με την πορεία μελετών (π.χ. με το hashtag #MedTwitter), για ανακοινώσεις από συνέδρια, αλλά και για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων. Είναι ενδεικτικό ότι σε έκθεση της Trinity Partners αναφέρεται πως το 2022 αυξήθηκε κατά 160% στο Twitter το περιεχόμενο που αφορούσε το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Τέσσερις νέες μονάδες παραγωγής κατασκευάζονται στις ΗΠΑ
Σε συνεργασία με την εταιρεία OliX Pharmaceuticals






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed