Η εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ και οι αλλαγές που έχουν ακολουθήσει στη λειτουργία της πλατφόρμας φαίνεται πως έχουν προκαλέσει μεγάλη ανησυχία σε εταιρείες διαφόρων κλάδων, με τη φαρμακευτική αγορά να μην αποτελεί εξαίρεση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι σταμάτησε η πολιτική κατά της παραπληροφόρησης για την COVID-19, κάτι που δεν «εκφράζει» την επιστημονική κοινότητα, συνεπώς ούτε και τις φαρμακευτικές εταιρείες.
Τα θέματα ασφάλειας επίσης προκαλούν αβεβαιότητα, με πολλές μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου να τηρούν «σιγήν ιχθύος», σύμφωνα με ρεπορτάζ του pharmavoice.com.
Κανένα tweet δεν έχει αναρτηθεί στην επίσημη σελίδα της Eli Lilly @LillyPad, μετά από ποστ ψεύτικου λογαριασμού που ανέφερε ότι η εταιρεία μοιράζει δωρεάν ινσουλίνη. Παράλληλα, κολοσσοί της αγοράς, όπως Pfizer, AbbVie, Novartis κ.ά., έχουν προσωρινά σταματήσει τις διαφημιστικές δαπάνες στο μέσο.
Ωστόσο μέχρι πρόσφατα ο συγκεκριμένος κλάδος χρησιμοποιούσε κατά κόρον το Twitter για την ενημέρωση των ε παγγελματιών υγείας σχετικά με την πορεία μελετών (π.χ. με το hashtag #MedTwitter), για ανακοινώσεις από συνέδρια, αλλά και για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων. Είναι ενδεικτικό ότι σε έκθεση της Trinity Partners αναφέρεται πως το 2022 αυξήθηκε κατά 160% στο Twitter το περιεχόμενο που αφορούσε το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών.