Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Αφήνουν το Twitter οι φαρμακευτικές εταιρείες;

20/12/2022 9:48:47 πμ
Η πλατφόρμα μέχρι σήμερα αποτελούσε βασικό πυλώνα μάρκετινγκ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ και οι αλλαγές που έχουν ακολουθήσει στη λειτουργία της πλατφόρμας φαίνεται πως έχουν προκαλέσει μεγάλη ανησυχία σε εταιρείες διαφόρων κλάδων, με τη φαρμακευτική αγορά να μην αποτελεί εξαίρεση. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι σταμάτησε η πολιτική κατά της παραπληροφόρησης για την COVID-19, κάτι που δεν «εκφράζει» την επιστημονική κοινότητα, συνεπώς ούτε και τις φαρμακευτικές εταιρείες.

Τα θέματα ασφάλειας επίσης προκαλούν αβεβαιότητα, με πολλές μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου να τηρούν «σιγήν ιχθύος», σύμφωνα με ρεπορτάζ του pharmavoice.com. 
Κανένα tweet δεν έχει αναρτηθεί στην επίσημη σελίδα της Eli Lilly @LillyPad, μετά από ποστ ψεύτικου λογαριασμού που ανέφερε ότι η εταιρεία μοιράζει δωρεάν ινσουλίνη. Παράλληλα, κολοσσοί της αγοράς, όπως Pfizer, AbbVie, Novartis κ.ά., έχουν προσωρινά σταματήσει τις διαφημιστικές δαπάνες στο μέσο. 

Ωστόσο μέχρι πρόσφατα ο συγκεκριμένος κλάδος χρησιμοποιούσε κατά κόρον το Twitter για την ενημέρωση των ε παγγελματιών υγείας σχετικά με την πορεία μελετών (π.χ. με το hashtag #MedTwitter), για ανακοινώσεις από συνέδρια, αλλά και για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων. Είναι ενδεικτικό ότι σε έκθεση της Trinity Partners αναφέρεται πως το 2022 αυξήθηκε κατά 160% στο Twitter το περιεχόμενο που αφορούσε το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Συνέντευξη της Ιωάννας Μιχαλοπούλου και Γιώργου Σκάμπουλου στη Βάσω Καλυβιώτη
Ωστόσο παραμένουν ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών