Φαρμακευτικός Κόσμος, Συμπληρώματα Διατροφής

14 Το 2001 το 74% των Αμερικανών ενηλίκων αναφέρει ότι είναι «αρκετά» έως «πολύ πεπεισμένο» σχετικά με την ασφάλεια και αποτελεσματικότητα των συμπληρωμάτων διατροφής, ενώ το 2010 το ποσοστό αυξάνεται στο 82% [CRN 2004, CRN 2010]. Οι πιο διαδεδομένοι μάλιστα λόγοι που οδηγούν το κοινό των Η.Π.Α. στην κατανάλωση συμπληρωμάτων διατροφής έχουν να κάνουν με τη «βελτίωση» και τη «συντήρηση» της γενικότερης κατάστασης υγείας, σε ποσοστό 45% και 33% αντίστοιχα [Regan L et al]. Vitamins 4,900 48% Herbal and Botanicals 3,000 28% Sports Nutrition Products 927 9% Meal Supplements 618 6% Minerals 618 6% Specialty Supplements 309 3% Total $10,372 100% Garlic 40.6% 29.6% Ginseng 36.9% 29.3% Ginkgo biloba 1.9% 13.7% Echinacea 3.2% 5.4% Goldenseal 1.8% 2.0% Evening primrose 1.4% 2.0% Valerian root 0.7% 1.2% Saw palmetto 0.1% 1.1% Cayenne 0.7% 0.8% Ginger 0.4% 0.5% Gotu kola 0.2% 0.4% Feverfew 0.1% 0.3% Πίνακας 1: Πωλήσεις Συμπληρωμάτων, 1996 Πίνακας 2: Kατανομή όγκου αγοράς μεταξύ των φυτικών συμπληρωμάτων διατροφής Products Ηerb Market Share 1995 a 1996 b Sales (millions) Percent of Dietary Supplement Market Source: F-D-C Reports, Inc. 1997b. “The Tan Sheet: Nonprescription Pharmaceutical and Nutritionals”. Chevy Chase, MD: F-D-C Reports, Inc. / F-D-C Reports, Inc. 1997a. “The Tan Sheet: Dietary Supplement Sales up to 16% to Approximately $10,3 BIL”. Chevy Chase, MD: F-D-C Reports, Inc. a Annual average market share from November 6, 1994, to November 5, 1995. b Annual average market share from November 4, 1995, to November 3, 1996. Source: Ιnformation Resources Inc., 52 weeks ending November 5, 1995, vs. 52 weeks ending November 3, 1996, as found in: Troy, Mike. February 17, 1997. “Herbals: Strong Growth, Powerful Potential”. Drug Store News.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=