TOP PHARMA LAUNCHES 2022
47 TOP PHARMA LAUNCHES ‘22 Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟ 2023 Το 2023 αναµένεται αρκετά ανταγωνιστικό για όλους Το 2022 αποτελεί χρονιά ορόσημο για τον κλάδο των δερμοκαλ- λυντικών του φαρμακείου, δεδομένου πως αποτελεί την πρώτη χρονιά που το πρόσημο θα είναι αρνητικό όσον αφορά τις λιανικές πωλήσεις. Τόσο οι offline όσο και οι online πωλήσεις πιέστηκαν όσο καμία άλλη χρονιά, αποτέλεσμα των πληθωριστικών τάσεων της ελληνικής αγοράς και των υψηλών πωλήσεων της περσινής χρο- νιάς που δύσκολα μπορούν να επαναληφθούν. Παρ’ όλα αυτά, με το μερίδιο της αγοράς των δερμοκαλλυντικών του φαρμακείου να αποτελεί πάνω από το 27% του συνόλου της αγοράς, είναι ξεκάθαρο πως η καταναλώτρια τρέφει ιδιαίτερη εκτί- μηση και δείχνει αφοσιωμένη στα προϊόντα του κλάδου. Σε αυτά τα πλαίσια, η Caudalie το 2022 παρουσίασε αποτελέσμα- τα «κόντρα στο ρεύμα» με αναπτύξεις της τάξεως του +14% σε λιανικές πωλήσεις σε σχέση με το 2021, όντας η μάρκα με τη 2η μεγαλύτερη ανάπτυξη επί του συνόλου των 10 κορυφαίων μαρ- κών της αγοράς, τεκμηριώνοντας έτσι την ολοένα και αυξανόμενη εμπιστοσύνη της καταναλώτριας προς τα προϊόντα μας που της προσφέρουν την καλλυντική ευχαρίστηση αλλά και το αποτέλεσμα που αναζητά για τις ανάγκες της επιδερμίδας της. Το 2023 αναμένεται αρκετά ανταγωνιστικό για όλους σε μία αγορά που πλέον δεν μπορεί να θεωρηθεί πως κρύβει περαιτέρω δυσά- ρεστες εκπλήξεις. Η προσαρμοστικότητα των μαρκών στα νέα δεδομένα θα αποτελέσει «κλειδί» για την ανάπτυξή τους (ή και όχι), με την Caudalie να πρωταγωνιστεί σε αυτό το περιβάλλον με το πλάνο μας για το 2023 να προμηνύεται τόσο συναρπαστικό όσο και τα ίδια μας τα προϊόντα Γιάννης Λιώρης Country Manager Caudalie Greece & Cyprus
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=