TOP PHARMA LAUNCHES 2023

62 TOP PHARMA LAUNCHES ‘23 ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ TOP 5 ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΈΣ ΚΑΜΠΆΝΙΕΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟΥ Moller’s Total Plus / Apollonian Nutrition & New Age Ταξίδεψαν τον θεατή σε μαγευτικά τοπία Στα εντυπωσιακά τοπία εστίασαν δύο καμπά- νιες για το Möller’s Total Plus που «έτρεξαν» μέσα στο 2023 στην τηλεόραση και στα social media. Πρόκειται για σποτ που δημιούργησε η New Age: Το ένα παρουσίασε τον νεαρό ορειβάτη Κωνσταντίνο Βασιλακάκο στην προ- σπάθειά του να φτάσει στην κορυφή του Παρ- νασσού, στέλνοντας το μήνυμα ότι η επιμονή στον προσωπικό στόχο και τα Möller’s «πάνε πακέτο». Το δεύτερο ταξίδεψε τον θεατή στην πατρίδα του μουρουνέλαιου, τη Νορβηγία, με μαγευτικά πλάνα του τόπου και κατέληξε στο εργοστάσιο όπου παρασκευάζεται το προϊόν, εξηγώντας τους λόγους που το κάνουν μονα- δικό και απαραίτητο για όλη την οικογένεια. Luxurious Sun Care / InterMed & FilmSkin Αναδείχθηκε η υψηλή προστασία & η περιβαλλοντική υπευθυνότητα Με μια νέα καμπάνια που έτρεξε σε 360° επίπεδο και σε όλα τα μέσα (TV, print, digital, radio, out of home advertising), η Intermed διαφήμισε την ολοκληρωμένη σειρά αντη- λιακών προϊόντων Luxurious Sun Care. Σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής FilmSkin, η ομάδα της Intermed επέλεξε να αναδείξει ότι οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν τις ευεργετικές ιδιότητες του ήλιου, χάρη στα Luxurious Sun Care, ενώ τόνισε ότι κυκλοφορούν σε ανανεωμένες, φιλικές προς το περιβάλλον και ανακυκλω- μένες συσκευασίες, στέλνοντας το μήνυμα για την αποτελεσματικότητα αλλά και την περιβαλλοντική υπευθυνότητά τους. Laser Effect Night Lift / FITO & Mediamax Καμπάνια στην τηλεόραση, στον Τύπο, στα social media και στα φαρμακεία «Αποτέλεσμα lifting από τις πρώτες ημέρες» ακούγεται στο τηλεοπτικό σποτ που δημι- ούργησε η Mediamax για τη φυτική κρέμα νύκτας Laser Effect Night Lift της FITO. Οι δύο εταιρείες δεν παρέλειψαν να τονίσουν την έκπτωση 50% του προϊόντος που έβρισκε το κοινό στα φαρμακεία. Εκτός από τηλεόραση, η καμπάνια προβλήθηκε σε έντυπο και ψη- φιακό περιοδικό Τύπο, καθώς και στα social media, ενώ υλοποιήθηκαν ειδικές προβολές merchandising και στα φαρμακεία. Εκτός από το δημιουργικό, η Mediamax ανέλαβε και την παραγωγή της καμπάνιας σε σκηνοθεσία Θάνου Παπαδημητρίου. Fortimel / Nutricia & Admine Οι ασθενείς ενθαρρύνονται να απολαύσουν όμορφες στιγμές Η καμπάνια του Fortimel της NUTRICIA επιδιώκει να στείλει ένα αισιόδοξο μήνυμα σε όλα τα άτομα ηλικίας άνω των 60 ετών με ακούσια απώλεια βάρους, λόγω δυσθρεψίας (υποθρεψίας). Συγκεκριμένα τους ενθαρ- ρύνει να απολαμβάνουν όσα έχουν πραγματικά αξία που είναι οι πολύτιμες στιγμές με τους αγαπημένους τους. Με δημιουργικό όχημα τη σχέση ενός εγγονού με τη γιαγιά του και μέσα από την αθώα και ζωηρή αφήγησή του, το σχετικό βίντεο ενημερώνει ότι υπάρχουν τρόποι για τη διαχείριση της απώλειας βάρους με τη βοήθεια του Fortimel. Η καμπάνια «έτρεξε» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media & digital assets, καθώς και με branded παρουσία στο δίκτυο συνεργαζόμενων φαρμακείων. Τη δημιουργική επιμέλεια της ταινίας υπογράφει η Admine, σε παραγωγή των STEFI Productions και σκηνοθεσία του Γιώργου Ζώη. AcNorm / Frezyderm & SocialLab Ειλικρίνεια και χιούμορ στην καμπάνια: «Ποιος τους ρώτησε;» Η Socialab δημιούργησε μια digital καμπά- νια για την προώθηση της ολοκληρωμένης σειράς περιποίησης Frezyderm Ac-Norm για το λιπαρό με τάση ακμής δέρμα. Με έναν ειλικρινή και πιο fun τρόπο η καμπά- νια αναδεικνύει το φαινόμενο που όλοι γύρω μας έχουν από μια συμβουλή να δώ- σουν, ξεχνώντας κάτι πολύ βασικό: «Ποιος τους ρώτησε;». Τρία βίντεο παρουσιάζουν καταστάσεις που δίνουν έμφαση στο μή- νυμα της καμπάνιας, ενώ παρέχουν την απαραίτητη πληροφορία για το προϊόν. Η καμπάνια συμπληρώνεται από μια σειρά στατικών δημιουργικών υλικών. Για την παραγωγή, η Socialab συνεργάστηκε με την Egg Productions.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=