Φαρμακευτικός Κόσμος, TOP PHARMA LAUNCHES 2021

TOP PHARMA LAUNCHES ‘21 Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΤΗΣ ΑΓΟΡΆΣ ΤΟ 2022 96 Αποτελεσματικές φόρμουλες και αγάπη για τον πλανήτη οι αξίες μας Για τα περισσότερα σύγχρονα skincare brands, η ουσιαστική προστασία του περιβάλλοντος και η διαρκής προσπάθεια για ολοένα και πιο αποτελεσματικές φόρμουλες είναι δυο παράγοντες που θα συνεχίσουν να απασχολούν σταθερά τον τομέα του beauty. Έτσι, οι sustainable φόρμουλες και συ- σκευασίες θα συνεχίσουν να είναι καίριας σημασίας, το ίδιο και η εύρεση των κατάλληλων φυσικών συστατικών για τα προϊόντα. Οι skincare τάσεις που θα συνεχίσουν να επηρεάζουν και το 2022 την αγορά των κρεμικών προϊόντων είναι η μεγάλη στροφή προς συγκεκριμένα συστατικά (ρετινόλη, υαλουρονικό οξύ, νιασιναμίδη, βιταμίνη C) και η λογική του “less is more” όπου οι καταναλωτές προ- τιμούν λιγότερα, αλλά πιο ισχυρά και αποτελεσματικά προϊόντα, ακολουθώντας μια συμπυκνωμένη skincare routine. Επιπλέον, την τάση αυτή έρχεται να συμπληρώσει και η ανάγκη για θεραπείες στο σπίτι, όπως οι μάσκες ενυδάτωσης και οι θεραπείες αναζωογόνησης κατά τη διάρκεια της νύχτας. Στην Caudalie πιστεύουμε πως πρέπει να υπάρχει απόλυτη ισορροπία μεταξύ της αποτελεσματι- κότητας των καλλυντικών, των φυσικών συστατικών και της υψηλής αισθητικής των προϊόντων. Γι’ αυτό οι συσκευασίες μας αποτελούνται από ανακυκλωμένο και 100% ανακυκλώσιμο υλικό. Σκοπός μας είναι να δημιουργούμε προϊόντα, τα οποία θα απαντούν στις νέες αυξανόμενες καταναλωτικές ανάγκες, χωρίς να γίνεται καμία έκπτωση στην προστασία του περιβάλλοντος. Ιωάννης Λιώρης CAUDALIE / Country Manager Greece & Cyprus Ο χώρος του φαρμακείου δεν φαίνεται να ακολουθεί τα τελευταία χρόνια την οικονομική ύφεση που αντιμετωπίζουν άλλες αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην Ελλάδα, ο εν λόγω κλάδος κινείται σε πιο υγιή επίπεδα στο σύνολό του, αλλά όχι για όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Για τη χρονιά που διανύουμε, ωστόσο, η ενεργειακή κρίση, ο πληθωρισμός και η εισοδηματική ανισότητα θα μειώ- σουν την αγοραστική δύναμη και ίσως για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, οι καταναλωτές να στραφούν σε πιο οικονομικές επιλογές. Η πληρότητα σε αποθέματα θα αποτελέσει ένα ακόμα κριτήριο στην ποιότητα εξυπηρέτησης του καταναλωτή. Επίσης, υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων μέσα στο χώρο του φαρμακείου που δεν θεωρούνται από τους καταναλωτές ως είδη πρώτης ανά- γκης και εκεί μπορεί να δούμε σημαντικές μειώσεις σε σχέση με τον περσινό τζίρο. Επιχειρούμε σε ένα περιβάλλον που τα τελευταία χρόνια συνεχώς μεταβάλλεται. Έχουμε καταφέρει να διαχειρι- στούμε τις δυσχερείς καταστάσεις και να έχουμε ένα θετικό πρόσημο. Στόχος μας είναι μέσα από τις προκλήσεις της νέας χρονιάς να καταφέρουμε για άλλη μία φορά να πετύχουμε τους στόχους μας μέσα από πλάνα δράσης που θα μας εξασφαλίσουν και μια μακροπρόθεσμη επιτυχία. Ενεργειακή κρίση, πληθωρισμός και εισοδηματική ανισότητα θα μειώσουν την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών Σόνια Λαζαρίδου-Γερολυμάτου Γενική Διευθύντρια OTC και Αντιπρόεδρος Gerolymatos International

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=