Φαρμακευτικός Κόσμος, TOP PHARMA LAUNCHES 2021
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΤΗΣ ΑΓΟΡΆΣ ΤΟ 2022 Στρατηγική μας είναι η ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων και επωφελών συνεργασιών Ακόμα και στις δύσκολες οικονομικά εποχές που περνάει η χώρα μας, συνεχίζουμε να επενδύουμε στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεών μας, στην ανανέωση του μηχανολογικού αλλά και του εργαστηριακού εξοπλισμού, ενώ το ενδιαφέρον μας είναι στραμμένο στο ανθρώπινο δυναμικό αποβλέποντας στη στελέχωση της εταιρείας με τους καλύτερους και ικανότερους επιστήμονες και από απόψεως γνώσεων αλλά και ηθικής αξίας. Ο συνδυασμός σύγχρονης υποδομής και ικανών στε- λεχών έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγής προϊόντων υψηλής ποιότητας και συγχρόνως τη μείωση του κόστους. Έτσι η Adelco έχει καταφέρει να έχει ανταγωνιστικές τιμές με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών. Στρατηγική της εταιρείας μας είναι η ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων και επωφελών συνεργασιών στους τομείς των φαρμάκων, καλλυντικών και συμπληρωμάτων διατροφής και πιστεύω ότι και αυτή τη χρονιά η κατανάλωση των προϊόντων αυτών θα είναι καλύτερη από την περσινή. Η εταιρεία Adelco και οι άνθρωποί μας είναι πάντα κοντά στην κοινωνία και συνεχίζουμε να προσφέρουμε μέσα στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής μας Ευ- θύνης. Μετά από σχεδόν έναν αιώνα επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική και παγκόσμια αγορά συνεχίζουμε και διευρύνουμε τη δραστηριότητά μας με αξιοπιστία και υψηλή ποιότητα προϊόντων. Ευάγγελος Κολοκοτρώνης Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος ADELCO Μετά την κρίση στην Ουκρανία η αγορά θα χρειαστεί χρόνο για να ισορροπήσει Βίκυ Κουντουρά Γενική Διεύθυνση - Υπεύθυνη Ανάπτυξης Plac Control Οι Έλληνες φαίνεται πως ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για τη φροντίδα της στοματικής τους υγείας το προηγούμενο διάστημα. Τα τελευταία 2 χρόνια το μερίδιο της στοματικής υγείας στα φαρμακεία παρουσί- ασε αύξηση αφού στην πανδημία οι άνθρωποι πρόσεξαν περισσότερο την υγεία τους. Ωστόσο, το 2022 ξεκίνησε με μειωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών λόγω αυξήσεων οι οποίες εντοπιζόταν περισσότερο στο ηλεκτρικό ρεύμα. Η κρίση στην Ουκρανία από το Φεβρουάριο και μετά επιδείνωσε την κατάσταση. Αν ο πόλεμος στην Ουκρανία συνεχιστεί, θα παρατηρηθεί μείωση στην αγο- ραστική δύναμη των καταναλωτών, λόγω των ανατιμήσεων αλλά και λόγω επιβάρυνση της ψυχολογίας του αγοραστικού κοινού. Στον κλάδο της στοματικής υγείας, δεν αναμένουμε το συνολικό μερίδιο αγοράς να αυξηθεί όπως τα προηγούμενα έτη. Στο θεμιτό σενάριο, αν ηρεμήσει η κατάσταση στην Ουκρανία, τα τελικά αποτελέσματα στο μερίδιο της στοματικής υγείας θα είναι πιο θετικά, παρά το γεγονός πως σί- γουρα θα χρειαστεί και μια περίοδος προσαρμογής και σταθεροποίησης της αγοράς. Συμπερασματικά, το 2022 θα είναι σταθερό όσον αφορά το μερίδιο στη στοματική υγεία. Οι άνθρωποι δύσκολα αποχωρίζονται τις καλές συνήθειες που υιοθετούν ειδικά αν αυτές έχουν θετικό αποτέλεσμα στην υγεία τους και είναι ορατές όπως συμβαίνει με τη φροντίδα της στοματικής κοιλότητας. Από την άλλη πλευρά και οι εταιρείες στοματικής υγείας θα βοηθήσουν στη σταθερότητα, λανσάροντας ποιοτικά προϊόντα με φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση, κάτι το οποίο εκτιμάται από μεγάλη μερίδα καταναλωτών. 95 TOP PHARMA LAUNCHES ‘21
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=