Φαρμακευτικός Κόσμος, TOP PHARMA LAUNCHES 2021

TOP PHARMA LAUNCHES ‘21 94 Επίκεντρο της φιλοσοφίας μας η προστασία της φύσης και του ανθρώπου Η αγορά τα επόμενα χρόνια θα στραφεί ακόμη περισσότερο προς τη βιωσιμότητα και τη χρήση υλικών φιλικών προς το περιβάλλον, με στόχο να μηδενιστεί και το αποτύπωμα που αφήνει στον πλανήτη. Η Beiersdorf υιοθετεί τις νέες τάσεις στην αγορά με προτεραιότητά της τη συνε- χή εξέλιξη των προϊόντων της, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τις αξίες που τη συντροφεύουν όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στο χώρο. Όπως και κάθε χρονιά, είναι και φέτος σημαντικό, οι διαδικασίες που ακολουθούνται σε επίπεδο παραγωγής και εξυπηρετούν το σκοπό της μάρκας, να συνάδουν με πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον. Φέτος συμπληρώνονται τα 100 χρόνια του brand στην αγορά και ο βασικότερος στόχος είναι το να ανταποδώσει όλη τη στήριξη που έχει εισπράξει, έχοντας ως προτεραιότητα την προστασία της φύσης και του ανθρώπου. Η φιλοσοφία αυτή γίνεται πράξη μέσα από τα νέα μας επιθέματα, Hansaplast Green & Protect, τα οποία αποτελούν το πρώτο μας βήμα προς τη βιώσιμη προστα- σία πληγών. Φτιαγμένα από ίνες φυσικής προέλευσης και βιοδιασπώμενη σύνθεση, αποτελούν ένα 100% κλιματικά ουδέτερο προϊόν. Έφη Καρανάσιου Marketing Manager / BU Healthcare/ Beiersdorf Αναβάθμιση σε logistics providers για τις φαρμακαποθήκες και προσαρμογή στο e-commerce για τα φαρμακεία Η πανδημία έφερε αναταραχή στον κλάδο των logistics, όμως δεν κατάφερε να αναχαιτίσει τη γενικό- τερη ανάπτυξή τους. Παρόλο που τα φάρμακα, παραφάρμακα και καλλυντικά θα ακολουθήσουν αυτήν την ανοδική τάση και το 2022, η εφοδιαστική αλυσίδα επηρεάζεται από νέα δεδομένα που προέκυψαν στην εμπορική δραστηριότητα την τελευταία 2ετία και θα πρέπει αυτά να τα διαχειριστεί. Η πρόσφατη στρατιωτική σύγκρουση στην Ευρώπη θα καθυστερήσει περισσότερο την ανάκαμψη του κλάδου, απο- καλύπτοντας και άλλες εγγενείς ευπάθειες, ενώ υπάρχει κίνδυνος μακρόχρονων επιπτώσεων από την επιδείνωση του παγκόσμιου πληθωρισμού. Tα urban logistics αναπτύσσονται όλο και περισσότερο, με τις εταιρείες να εστιάζουν στο last mile που θα εξυπηρετεί τον καταναλωτή στο σημείο της επιλογής του. Συστήματα picking σε dark rooms και collect points μπαίνουν ολοένα και περισσότερο στην κουλτούρα των εμπορικών επιχειρήσεων αλλά και στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Σε αυτό το περιβάλλον που εξελίσσεται δυναμικά, οι φαρμακαποθήκες θα συνεχίσουν να επικεντρώνουν στην κάλυψη των κενών που εμφανίζει η αγορά των 3PL, προσπαθώντας να αναβαθμίσουν το ρόλο τους σε logistics providers και τα φαρμακεία να επιταχύνουν τις διαδικασίες προσαρμογής τους στο e-commerce, στις νέες συνήθειες των καταναλωτών και στην παροχή υπηρεσιών υγείας. Νίκος Καρβουνόπουλος Εμπορικός Διευθυντής Ομίλου ΠΕΙΦΑΣΥΝ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΤΗΣ ΑΓΟΡΆΣ ΤΟ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=