Φαρμακευτικός Κόσμος, TOP PHARMA LAUNCHES 2021
Επενδύσεις για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και νέων τεχνολογιών Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σημαντική αύξηση στις πωλήσεις τόσο των OTC όσο και των παρα- φαρμακευτικών προϊόντων στην ελληνική αγορά, η οποία οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Οι κατα- ναλωτές είναι πιο ενεργητικοί στην αναζήτηση και σύγκριση νέων προϊόντων, καθώς έχουν εξοικειωθεί με τις διαδικτυακές αγορές, παράλληλα όμως παρατηρείται αύξηση των προσδοκιών τους για τη σχέση ποιότητας-τιμής των προϊόντων, αλλά και της κάλυψης πιο εξατομικευμένων αναγκών. Συγχρόνως, η ζή- τηση για αναγνωρίσιμα brands στα φαρμακεία δημιουργεί τις συνθήκες για αύξηση της επένδυσης από τη μεριά των εταιρειών στο λανσάρισμα νέων προϊόντων, που έως τώρα δεν κυκλοφορούσαν στην τοπική αγορά. Η Ascensia, μια εταιρεία αφιερωμένη στη βελτίωση της ζωής ατόμων με διαβήτη, έχει πάντοτε ως προτεραιότητα την παροχή προϊόντων υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας. Σε ό,τι αφορά το μέλλον, η τάση είναι η επένδυση από τις εταιρείες στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων που ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες, τα οποία θα συμβάλλουν περαιτέρω στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με δια- βήτη. Αυτό θα έχει ως επακόλουθο, οι πωλήσεις των παραδοσιακών συστημάτων αυτομέτρησης (ταινίες μέτρησης κλπ.) να παρουσιάσουν μια μικρή μείωση, παραμένοντας ωστόσο η βασική επιλογή αυτομέτρη- σης, η οποία και αναμένεται να μεταφερθεί αντίστοιχα σε πωλήσεις νέων προϊόντων. Βαγγέλης Γαλανάκος National Sales Manager Ascensia Diabetes Care Ελλάς ΑΕ Τάσος Γκοτσόπουλος General Manager Perception Consulting Communication Το επιχειρηματικό πεδίο στο χώρο της υγείας γενικά και του φαρμακείου ειδικότερα αλλάζει δραματικά στη μετά Covid-19 εποχή. Ως κυρίαρχες τάσεις μπορούν να αναγνωριστούν η ανάδυση μοντέλων ασθενο-κεντρικής παροχής φροντίδας, η αύξηση της έμφασης στην πρόληψη και την έννοια του wellbeing και μια ενίσχυση της οπτικής των υπηρεσιών υγείας ως καταναλωτικών αγαθών. Η επικοινωνία, ως υποστηρικτική λειτουργία, οφείλει να παρακολουθεί τις νέες αυτές τάσεις, να προσαρμόζεται, να προσφέρει αντίστοιχες λύσεις και επιλογές και να αξιοποιεί τις νέες δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά σε κάθε κλάδο. Θεωρώ ότι κοινός παρονομαστής των εξελίξεων στο χώρο της υγείας είναι η στροφή προς αυτό που ονομάζεται digital health. Αντίστοιχα λοιπόν, η επικοινωνία του κλάδου θα πρέπει να βασιστεί ακόμα περισσότερο σε ψηφιακές επιλογές και λύσεις, σε πιο εξατομικευμένες προσεγγίσεις για παρόχους και ασθενείς. Αυτό που ωστόσο θα πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας είναι πως αυτή η στροφή θα πρέπει να συνδυαστεί με μια ισορροπημένη αξιοποί- ηση και των πιο «παραδοσιακών» εργαλείων, καθώς και η δική τους χρησιμότητα παραμένει σε ισχύ έστω και σε πιο περιορισμένο βαθμό. Η digital επικοινωνία δίνει τεράστιες δυνατότητες σε παρόχους υγείας και ασθενείς 93 Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΤΗΣ ΑΓΟΡΆΣ ΤΟ 2022 TOP PHARMA LAUNCHES ‘21
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=