Φαρμακευτικός Κόσμος, TOP PHARMA LAUNCHES 2021
TOP PHARMA LAUNCHES ‘21 92 Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΤΗΣ ΑΓΟΡΆΣ ΤΟ 2022 Η πανδημία έδωσε κατ’ αρχήν την ευκαιρία στα φαρμακεία να δείξουν την αποτελεσματικότη- τά τους στην Πρωτοβάθμια Περίθαλψη αλλά και να αναδειχθεί εντόνως η επιστημονική πρό- ταση του φαρμακοποιού σε σκευάσματα, προϊόντα και συμβουλές που συνδυαστικά δίνουν καλύτερες λύσεις για την πρόληψη ή και τη θεραπεία, πέρα των κλασικών φαρμακευτικών επιλογών. Σε ένα κράτος που, αν και έχουν γίνει αρκετά βήματα στη λειτουργία του συστή- ματος υγείας, ακόμα τα κενά είναι μεγάλα, μόνο ο θεσμός του φαρμακείου μπορεί να δώσει εξατομικευμένες λύσεις σε μια εποχή μάλιστα που έχει χαθεί η προσωπική επαφή. Όλα αυτά δημιουργούν νέους δρόμους και επιλογές ανάπτυξης στο ελληνικό φαρμακείο. Εξειδικευμένες κατηγορίες προϊόντων OTC & παραφαρμακευτικά σκευάσματα απέκτησαν μεγάλο μερίδιο στην καταναλωτική συνείδηση του κοινού, που έτσι κι αλλιώς είχαν ήδη πολύ μεγάλη δυναμική τα τελευταία χρόνια. Επίσης πολύ σημαντικό είναι λόγω των συνθηκών, νεότερες ηλικίες να εξοικειώνονται με το χώρο του φαρμακείου με αποτέλεσμα να καταγράφουμε τεράστια ανά- πτυξη σε όγκους πωλήσεων, αλλά και σε εύρος προϊοντικών κατηγοριών. Εξειδικευμένα OTC & παραφαρμακευτικά σκευάσματα αποκτούν μεγάλο μερίδιο στη συνείδηση των καταναλωτών Αντώνης Ν. Αναγνωστάκης Αντιπρόεδρος Δ.Σ., Διευθύνων Σύμβουλος VICAN A.E. Οι καταναλωτές είναι πλέον πιο απαιτητικοί και ενημερωμένοι για τα συμπληρώματα διατροφής Η πανδημία ήρθε και μας άλλαξε τη ζωή. Μας έκανε να θέσουμε άλλες προτεραιότητες. Μας θύμισε πόσο αξίζει η προστασία της υγείας και πόσο ευάλωτοι μπορούμε να γίνουμε όταν οι συνθήκες γίνονται επικίνδυνες. Αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται πώς θα βελτιώσουν και πώς θα ενισχύσουν την υγεία τους. Τα συμπληρώματα διατροφής θεωρούνται από την πλειοψηφία των Ευρωπαίων καταναλωτών μέσο διατήρησης της καλής υγείας. Στην Ελλάδα η μεγαλύτερη αλλαγή παρατηρήθηκε όχι τόσο στη διείσδυση των προϊόντων στον πληθυσμό, που ήταν αναμενόμενη, αλλά στην αλλαγή του χαρακτήρα του καταναλωτή. Ο Έλληνας καταναλωτής συμπληρωμάτων διατροφής ωρίμασε αρκετά γρήγορα με αποτέλεσμα να είναι πολύ ενημερωμένος και επιλεκτικός στις αγορές του. Αναζητά ποιότητα, εξειδίκευση, άμεση πληροφόρηση και αποτελεσματικότητα. Αυτά τα χαρακτηριστικά θα οδηγήσουν την αγορά σε μια πιο ώριμη φάση και οι εταιρείες θα κληθούν να παρέχουν προϊόντα και υπηρε- σίες για καταναλωτές με μεγάλες απαιτήσεις που έχουν απορρίψει τις παλιές συγκεχυμένες λύσεις. Μέσα από όλη αυτήν την ουσιαστική αλλαγή της αγοράς τα συμπληρώματα διατροφής θα βρουν τελικά τον ουσιαστικό τους ρόλο στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Ελένη Αθανασοπούλου CEO Douni Health Products ΑΕ, Πρόεδρος Συλλόγου Επιχειρηματιών Συμπληρωμάτων Διατροφής (ΣΕΣΔΙ)
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=