Φαρμακευτικός Κόσμος, TOP PHARMA LAUNCHES 2021

TOP PHARMA LAUNCHES ‘21 8 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 57 Κατάλληλα για vegans 58 Έξυπνα & δυναμικά design 59 Διαγνωστικά & ιατροτεχνολογικά στο φαρμακείο 60 Διαγνωστικά προϊόντα φαρμακείου 61 Καινοτόμα ιατροτεχνολογικά προϊόντα 62 Προϊόντα φροντίδας 64 Καθαρισμός προσώπου/σώματος 65 Ενυδάτωση και θρέψη 66 Υγιή & όμορφα μαλλιά 67 Ειδική φροντίδα 68 Καινοτόμα αντηλιακά 70 Παιδικά καλλυντικά 72 Αντιφθειρικά και αντικουνουπικά σκευάσματα 74 Φροντίδα των ματιών και της όρασης 76 Στοματική Υγιεινή 77 Φροντίδα τραυμάτων και κάτω άκρων 78 Φόρμουλες για βρέφη και νήπια 79 Ψηφιακές λύσεις για φαρμακεία 80 Digital εργαλεία για την online διαχείριση φαρμακείου και σύγχρονες λύσεις μηχανογράφησης 82 Webinars για φαρμακοποιούς 86 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Πράσινη Ανάπτυξη 87 Καμπάνιες για τη φροντίδα ασθενών 88 Δράσεις για την κοινωνία 90 Δράσεις για το περιβάλλον 91 Έκλεισε μια συναρπαστική χρονιά για τα έσοδα των εταιρειών και τα νέα λανσαρίσματα Η στρατηγική της αγοράς το 2022 92 Ελένη Αθανασοπούλου / Douni Health Products Α.Ε.: Οι καταναλωτές είναι πλέον πιο απαιτητικοί και ενημερωμένοι για τα συμπληρώματα διατροφής 92 Αντώνης Ν. Αναγνωστάκης / Vican Α.Ε.: Εξειδικευμένα OTC & παραφαρμακευτικά σκευάσματα αποκτούν μεγάλο μερίδιο στη συνείδηση των καταναλωτών 93 Βαγγέλης Γαλανάκος / Ascensia Diabetes Care Α.Ε.: Επενδύσεις για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και νέων τεχνολογιών 93 Τάσος Γκοτσόπουλος / Perception Consulting Communication: Η digital επικοινωνία δίνει τεράστιες δυνατότητες σε παρόχους υγείας και ασθενείς 94 Έφη Καρανάσιου / Beiersdorf: Επίκεντρο της φιλοσοφίας μας η προστασία της φύσης και του ανθρώπου 94 Νίκος Καρβουνόπουλος / Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Αναβάθμιση των logistics providers για τις φαρμακαποθήκες και προσαρμογή στο e-commerce για τα φαρμακεία 95 Ευάγγελος Κολοκοτρώνης / ADELCO: Στρατηγική μας είναι η ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων και επωφελών συνεργασιών 95 Βίκυ Κουντουρά / Plac Control: «Μετά την κρίση στην Ουκρανία η αγορά θα χρειαστεί χρόνο για να ισορροπήσει» 96 Σόνια Λαζαρίδου-Γερολυμάτου/ Gerolymatos International: Ενεργειακή κρίση, πληθωρισμός και εισοδηματική ανισότητα θα μειώσουν την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών 96 Ιωάννης Λιώρης / CAUDALIE: Αποτελεσματικές φόρμουλες και αγάπη για τον πλανήτη οι αξίες μας 97 Δέσποινα Μονοκρούσου / Δυναμική Φαρμακαποθήκη Α.Ε.: Σε καιρούς κρίσης εμείς συνεχίζουμε να επενδύουμε σε σχέσεις εμπιστοσύνης 97 Χρήστος Μπούκης / Amgen Hellas: Είμαστε έτοιμοι να συμβάλλουμε στην περαιτέρω αναβάθμιση του συστήματος υγείας 98 Γεώργιος Παπαγεωργίου / ProGnosis Biotech: Ενισχύουμε περαιτέρω το ιατροτεχνολογικό μας τμήμα με νέα καινοτόμα προϊόντα 98 Χρήστος Φαρμάκης / FITO: Οι ελληνικές εταιρείες κερδίζουν το στοίχημα έναντι των πολυεθνικών

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=