Φαρμακευτικός Κόσμος, TOP PHARMA LAUNCHES 2021
36 TOP 1 TOP PHARMA LAUNCHES ‘21 ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ/ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ DNA ΜΑΣ»/ KARABINIS MEDICAL Ειδικοί κάδοι ανακύκλωσης συσκευασιών για τα συμπληρώματα διατροφής Η Karabinis Medical ξεκίνησε μια μεγάλη πρωτοβουλία για το περιβάλλον με επίκεντρο τα φαρμακεία σε 5 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Στο πλαίσιο του προγράμματος «Η φροντίδα για το περιβάλλον είναι στο DNA μας» και υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, τοποθέτησε κάδους ανακύκλωσης συσκευασιών για τα συμπληρώματα διατροφής, με τη δράση να ξεκινάει από 4000 φαρμακεία στις πόλεις Αττική, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Λαμία, και Ιωάννινα. Στόχος όμως είναι να επεκταθεί και στα 10 χιλιάδες φαρμακεία της χώρας. Από τα έσοδα του προγράμματος θα υλοποιηθεί και ο καθαρισμός των ακτών της πατρίδας μας από πλαστικά απορρίμματα, με έμφαση δυσπρόσιτες ακτές. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ/ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ VARYBOPI-RESET / ΟΜΙΛΟΣ ΒΙΑΝΕΞ Δράσεις για την αποκατάσταση της καταστροφής μετά τις πυρκαγιές Άμεση ήταν η κινητοποίηση του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ λίγες ώρες μετά την κατάσβεση της μεγάλης πυρκαγιάς που ξέσπασε τον Αύγουστο του 2021 καταστρέφοντας την περιοχή της Βαρυμπόμπης. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Δημήτρης Γεωργακόπουλος ανέλαβε την πρωτοβουλία, με την ονομασία Varybopi-Reset, μια προσπάθεια που στοχεύει στην αναδάσωση, ανάπλαση και επαναφορά της περιοχής. Ο Όμιλος συνεργάστηκε με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την εκπόνηση της επιστημονικής έρευνας ενώ στην πρωτοβουλία συμμετέχουν περί τις 100 εταιρείες που συνδράμουν με κάθε μέσο. «Αποτελεί ένα θετικό παράδειγμα πως όταν ενώνουμε δυνάμεις και ανθρώπους μπορούμε να παράγουμε αποτελέσματα για τα οποία θα είμαστε υπερήφανοι», ήταν η δήλωση του Δ. Γιαννακόπουλου. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ/ ΚΑΜΠΆΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΊΔΑ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΏΝ ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ / GSK CONSUMER HEALTHCARE Μας ενθαρρύνει να πάρουμε τον έλεγχο της υγείας μας στα χέρια μας Με μια δυνατή καμπάνια για την αυτοφροντίδα υποδέχτηκε το φθινόπωρο του 2021 η GSK Consumer Healthcare, δίνοντας έμφαση στην αξία της συνεπούς και συστηματικής φροντίδας, με στόχο την καλή υγεία. Η εταιρεία με την καμπάνια που λάνσαρε στα φαρμακεία της χώρας, ενθαρρύνει το κοινό να πάρει τον έλεγχο της υγείας του και να αναζητήσει αξιόπιστες λύσεις, ώστε να είναι και να παραμένει υγιές. Στα φαρμακεία όλης της χώρας είναι διαθέσιμες οι ολοκληρωμένες λύσεις για όλη την οικογένεια που προτείνει η GSK Consumer Healthcare για τον πόνο, τη ρινική αποσυμφόρηση, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, τη γρίπη και το κρυολόγημα και στέλνει το μήνυμα: «Είναι σημαντικό να φροντίζουμε τον εαυτό μας σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας». ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ/ WEBINARS ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΎΣ 5ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΙΦΑΣΥΝ / ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΙΦΑΣΥΝ «Το φαρμακείο του σήμερα και του αύριο είναι αυτό των υπηρεσιών» Με τη συμμετοχή διεθνών και Ελλήνων opinion leaders, με ταυτόχρονες συνδέσεις με πολλές ευρωπα- ϊκές χώρες αλλά και τις ΗΠΑ και με τη διαδικτυακή παρουσία περισσότερων από 1000 συνέδρων, το 5ο Συνέδριο του Ομίλου ΠΕΙΦΑΣΥΝ ανέδειξε τον πολυδιάστατο ρόλο του φαρμακοποιού στην αντιμε- τώπιση της πανδημίας, τις νέες τάσεις και υπηρεσίες που έχουν υιοθετήσει τα φαρμακεία των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και πολλά άλλα σημαντικά ζητήματα που βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα της φαρμακευτικής πρακτικής σε όλο τον κόσμο. Κοινή πεποίθηση όλων των στελεχών αλλά και των θεσμικών φορέων είναι πως το φαρμακείο τόσο του σήμερα όσο και του αύριο θα είναι το φαρμακείο των υπηρεσιών. Το συνέδριο διοργάνωσε η BOUSSIAS.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=