Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #196

ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ & ΤΕΧΝΕΣ Υπάρχει σίγουρα δυσκολία να βρεις χρόνο για χορό, όταν διατηρείς επιχειρήσεις. Από την αρχή κατάλαβα ότι για να μάθω, έπρεπε να αφιερώσω πολλά βράδια μετά τη δουλειά. Τα μαθήματα άρχιζαν στις 21:00 κι εγώ έφτανα αργοπορημένος, γιατί έπρεπε να κλείσω το φαρμακείο. Η θέληση όμως με κράτησε, σχεδόν μια δεκαετία μα- θημάτων! Θυμάμαι το 2014, ήθελα να μάθω μια χορογραφία και πή- γαινα στη σχολή χορού για να τη δουλέψω το μεσημέρι που είμαστε κλειστά, γιατί δεν υπήρχε άλλη δυνατότητα… Τώρα και οι μαθητές μου οι φαρμακοποιοί ζητούν για τα μαθήματα ώρες κατά τις οποίες δεν εργάζονται, ακόμα και Σαββατοκύριακα! Τους κατανοώ απόλυτα! ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ Το λειτούργημα του φαρμακοποιού συνεπάγεται μια δύσκολη κα- θημερινότητα, πολλές ώρες σε έναν μόνο χώρο, με το burn out να εμφανίζεται συχνά σε συναδέρφους. Ο χορός πάντα θα είναι μια απόδραση, μια εκτόνωση. Εξάλλου, η ψυχολογία μιλάει για τη θεραπευτική δύναμη της αγκαλιάς σαν αντίδοτο στους φρενήρεις ρυθμούς της σύγχρονης ζωής και το αργεντίνικο τάνγκο χαρα- κτηρίζεται από τη δυνατή αγκαλιά, ανοιχτή ή κλειστή, που συνδέει Κοινωνία & Πολιτισμός τους χορευτές. Έτσι, στην καθημερινή εργασία μου συμβάλλω σε θέματα υγείας, ως δάσκαλος tango όμως συμβάλλω στην ψυχι- κή υγεία ανθρώπων, θεραπεύοντας παράλληλα και τη δική μου. Ο χορός αποτελεί έκφραση της ψυχής, όπως και κάθε μορφή τέχνης. Το διατύπωσε εύστοχα και ο Αργεντίνoς χορευτής Carlos Gavito «…είμαστε ζωγράφοι, ζωγραφίζουμε τη μουσική με τα πόδια μας!» ● Η ψυχολογία μιλάει για τη θεραπευτική δύναμη της αγκαλιάς σαν αντίδοτο στους φρενήρεις ρυθμούς της σύγχρονης ζωής και το αργεντίνικο τάνγκο χαρακτηρίζεται από τη δυνατή αγκαλιά, ανοιχτή ή κλειστή, που συνδέει τους χορευτές Από τη συναυλία του ρωσικού συγκροτήματος Solo Tango στη Θεσσαλονίκη Στιγμιότυπο από τα μαθήματα στα μέλη του Φ.Σ. Θεσσαλονίκης Info Το Αργεντίνικο Τάνγκο γεννήθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα, στις δύο όχθες του Ρίο δε λα Πλάτα που χωρίζει την Αργεντι- νή με την Ουρουγουάη, στις λαϊκές γειτονιές του Μπουένος Άιρες και του Μοντεβιδέο. Διαδόθηκε σε όλο τον κόσμο, γνω- ρίζοντας ιδιαίτερη άνθηση στα χρόνια 1935-1955, η λεγόμενη «χρυσή εποχή» του. Στη διάρκεια του μεσοπολέμου, στη χώρα μας μόνο, γράφονται πάνω από εκατό τραγούδια κάθε χρόνο. Μετά από μια περίοδο ύφεσης, γύρω στο 1983, πιθανότατα με την πτώση της δικτατορίας στην Αργεντινή, ακμάζει ξανά και ταχύτατα σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, αλλά και σε όλες τις ηπείρους. Από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 έφτασε ξανά και στην Ελλάδα, όπου μέχρι σήμερα το ενδιαφέρον παραμέ- νει αμείωτο. Στις 31 Αυγούστου 2009, η UNESCO ενέκρινε κοινή πρόταση από την Αργεντινή και την Ουρουγουάη για να συμπεριληφθεί το Τάνγκο Αργεντίνο στις Λίστες Άυλης Πολιτι- στικής Κληρονομιάς της UNESCO. 58 | Οκτώβριος - Νοέμβριος 2023 |

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=