Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #186

Πηγές: https://www.fortunebusinessinsights.com/vitamins-and-supplements-market-104051 https://www.globenewswire.com/news-release/2021/11/02/2325352/0/en/USD-33- 80-Billion-Europe-Dietary-Supplements-Market-Expected-Worth-by-2027-Fortune- Business-Insights.html https://www.marketwatch.com/press-release/dietary-supplements-market-growth- 2021-with-top-countries-data-to-showing-impressive-growth-by-industry-trends- share-size-top-key-players-analysis-and-forecast-research-impact-of-covid-19-on- the-global-economy-2021-10-29 https://www.marketwatch.com/press-release/europe-nutritional-supplements- market-size-growth-prospects-2021-company-strategies-with-the-impact-of-covid- 19-industry-research-segment-analysis-development-trends-and-demand-forecast- to-2030-2021-11-11 https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/dietary-supplement-market https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/europe-dietary-supplement- market 10 ρειών η COVID-19 θα «επουλωθούν» κατά 25% μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία. ΕΛΛΑΔΑ: Ο ΒΟΡΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Η προτίμηση των καταναλωτών σε βιταμίνες/μέταλλα και σε σκευ- άσματα για την απώλεια βάρους που καταγράφεται σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο ισχύει και για την Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της IQVIA Hellas. Ειδικότερα, το 69% των συμπληρωμάτων δια- τροφής που πουλήθηκαν το πρώτο 9μηνο του 2021 σε όγκο, ήταν σκευάσματα με βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία και ακολουθούν τα σκευάσματα για την απώλεια βάρους με 11%, σημειώνοντας μια σημαντική διαφορά από όλες τις υπόλοιπες υποκατηγορίες. Ανάλο- γα είναι και τα ποσοστά συμμετοχής αυτών των προϊόντων σε αξία, 64% και 15% αντίστοιχα, όπως φαίνεται και στο γράφημα. Όπως επισημαίνει η IQVIA Hellas, το 2021 (έως και το Σεπτέμβριο) σε σύ- γκριση με το 2020, η αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής σε όλη την Ελλάδα εμφανίζει 8,2% αύξηση σε όγκο και 10,7 αύξηση σε αξία, με τις περιοχές της Μακεδονίας-Θράκης και του Αιγαίου-Κρή- της να καταγράφουν μεγαλύτερη αύξηση της τάξης του 21,1% και 20,9% αντίστοιχα σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα η κατηγορία κινείται κατά συντριπτική πλειονότητα από το κανάλι του φαρμακείου, κάτι που δεν ισχύει σε άλλες αγορές, όπου τα προϊόντα αυτά διακινούνται σε υψηλό ποσο- στό και σε άλλα σημεία πώλησης (π.χ. σούπερ μάρκετ, εξειδικευμένα καταστήματα). ●

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=