Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #181
94 Η Λυδία Χριστοφορίδου, Marketing Executive της Pharmex, ευχαριστεί τη δημιουργική ομάδα που επιμελήθηκε το σχεδιασμό των βραβευμένων προϊόντων Ο Πέτρος Γερογλίδης, υπεύθυνος Πωλήσεων της Natura Siberica που διακρίθηκε για τη συσκευασία της σειράς Hydrolate BEST IN SALES & TRAINING / Κορυφαία Ομάδα Πωλήσεων - Καλύτερες δράσεις εκπαίδευσης / Εκπαίδευση σε προϊόν φαρμακείου HELENVITA AMPOULE PHARMEX Η εταιρεία Pharmex, με κυρίαρχη πορεία εδώ και 40 χρόνια στο χώρο των δερμοκαλλυ- ντικών και των φαρμάκων, έχει αναπτύξει σειρές υψηλής καλλυντικής περιποίησης που ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό καταναλωτή καθώς και τους επαγγελματίες υγείας, φαρμακοποιούς και δερματολόγους, που γνωρίζουν απόλυτα τι επιδιώκουν. Με τη νέα σειρά ομορφιάς Helenvita Ampoule, η εταιρεία Pharmex επιδιώκει να αναδείξει τόσο τις υψηλές προδιαγραφές των προϊόντων HELENVITA στην ελληνική και διεθνή αγορά όσο και την υψηλή τεχνολογία σχεδιασμού των συσκευασιών της. Κυρίαρχο στοιχείο του design είναι ο μοντέρνος, λιτός σχεδιασμός σε συνδυασμό με τους έντονους χρωματικούς τόνους. Σε κάθε συσκευασία αναγράφονται οι βασικές ιδιότητες κάθε αμπούλας, ενώ η χρήση ασημοτυπίας στο logo εξασφαλίζει την μέγιστη αναγνώριση του brand. ΚΡΌΚΟΣ ΚΟΖΆΝΗΣ ΣΕ ΣΚΌΝΗ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΚΡΟΚΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ Ο Συνεταιρισμός Κροκοπαραγωγών Κοζάνης προχώρησε στην ανανέωση της συσκευ- ασίας του προϊόντος, που περιέχει 8 φακελάκια των 0,125γρ (1γρ) Κρόκου Κοζάνης σε σκόνη. Πρόκειται για μια λειτουργική συσκευασία που καλύπτει τις ανάγκες του κατα- ναλωτικού κοινού, καθώς το ένα φακελάκι των 0,125γρ είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση. Ο Συνεταιρισμός ακολουθεί τη γενικότερη τάση αγοράς και καταναλωτών προς την υγιεινή διατροφή και τα λειτουργικά προϊόντα με αποδεδειγμένη ευεργετική δράση για τον οργανισμό. Ο Αναγκαστικός Συνεταιρισμός Κροκοπαραγωγών Κοζάνης διατηρεί υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και είναι πιστοποιημένος κατά ISO 9001:2015, BRC, BIOSUISSE, HALAL, COSHER, FDA. HYDROLATE NATURA SIBERICA Στις συσκευασίες της νέας πιστοποιημένης σειράς προσώπου Hydrolate που είναι βασι- σμένη σε υδρολύτες αποτυπώνεται τόσο η κουλτούρα της περιοχής από την οποία προέρ- χονται τα προϊόντα όσο και οι πρώτες ύλες και τα συστατικά που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία των προϊόντων αυτών. Χαρακτηρίζονται από εκλεπτυσμένο design, εξαιρετική ποιότητα, ευκολία στη χρήση, μεγάλη χωρητικότητα, ανθεκτικότητα, δυνατότητα επανα- χρησιμοποίησης και ανακύκλωσης. Περιλαμβάνουν πληροφορίες για τα βασικά βότανα που περιέχονται και τη διαδικασία συλλογής, την προέλευση, την πιστοποίησή τους, την ποσότητα, τον τρόπο εφαρμογής, την ημερομηνία λήξης, καθώς και την περιβαλλοντική και κοινωνική συμβολή της εταιρείας. ΆΓΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΆΦΥΛΛΟ KOΡΡΕΣ Το 1996 γεννιέται το πρώτο προϊόν Άγριο Τριαντάφυλλο μαζί με την Κορρές. Ένα λουλούδι με έντονο συμβολισμό που ενέπνευσε τη δημιουργία της εμβληματικής συλλογής που ανανεώνε- ται για πρώτη φορά. Η ομάδα Εκπαίδευσης υποστηρίζει σημαντικά αυτό το νέο λανσάρισμα. Πέρα από τις προϊοντικές παρουσιάσεις, τα εκπαιδευτικά έντυπα και τα videο, τα training event αλλά και τη βιωματική εκπαίδευση, προσφέρει πρόσβαση σε πληθώρα εκπαιδευτικών δραστη- ριοτήτων συμπεριλαμβανομένης της ενέργειας Skin Witness Project και διαγωνισμών μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, επιβραβεύοντας τη συμμετοχή τους με πλούσια δώρα, με τη σήμανση KORRES EXPERT και προσωπική πιστοποίηση. Όλες αυτές οι ενέργειες προσέφεραν ολοκληρωμένη, πολύπλευρη και έγκυρη ενημέρωση, ανέδειξαν και βελτίωσαν τις δεξιότητές τους στη συνδυαστική πώληση προϊόντων και φυσικά συνέβαλλαν στην άνοδο των πωλήσεων. GOLD SILVER SILVER Ενθουσιασμός από τη δυναμική ομάδα της KORRES για την Gold και Platinum διάκριση GOLD PLATINUM
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=