Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #181
92 Δηλώσεις από τη Δέσποινα Σαμουλαδά, Marketing Manager Health & Care Division του Ομίλου Σαράντης (αριστερά) και τη Μαριέττα Τσάκαλου, Brand Manager (δεξιά) «Προσφέρουμε προϊόντα που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής», είπε η Νάντια Καββαδία, Marketing Manager της Vitorgan Η Λίλα Πραπίδη και η Χρύσα Μαρτίνου χαμογελούν στο φακό των Best in Pharmacy Awards 2020 Η Κατερίνα Σκουρλή, η Μαρία Χαντζή, η Βάσω Αραμπατζή και η Βούλα Ραμπαλάκου BEST IN MARKETING / ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ / Τηλεόραση BEST IN MARKETING / ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ / Προωθητική Ενέργεια στο Φαρμακείο BEST IN R&D / ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ / Ιατροτεχνολογικά & Διαγνωστικά προϊόντα LANES KCALIGRAM SLIMBODY ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ Η καμπάνια του Lanes Kcaligram SlimBody από τον Όμιλο Σαράντη ξετυλίχθηκε σε 2 κύρια touchpoints. Αυτό της τηλεοπτικής προβολής και της online προβολής. Μέσω της δημιουργίας ενός έξυπνου και εύπεπτου τηλεοπτικού spot, κατάφερε να αποκτήσει το επιθυμητό awareness και penetration πετυχαίνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα. Το μήνυμα του σποτ «Από περιττές θερμίδες απαλλαγμένη και απόλαυση ολοκληρωμένη;» καταφέρνει να επικοινωνηθεί μοναδικά, μιλώντας παράλληλα στην καρδιά του εν δυνάμει καταναλωτή με τρόπο άμεσο, φιλικό και προσιτό. Με αυτόν τον τρόπο κατέστη ξεκάθαρο, πως με το νέο Kcaligram SlimBody της Lanes μπορείς να απολαμβάνεις το φαγητό σου χωρίς όμως να λαμβάνεις όλες τις θερμίδες του. ΤΟ ΠΡΌΣΩΠΟ ΤΗΣ FITO+ ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΊΑ: Η ΒΊΚΥ ΚΟΥΛΙΑΝΟΎ FITO+ Η FITO+ έχει για τη σεζόν 2019-2020 αποκλειστική συνεργασία για το χώρο των καλλυντι- κών με την κυρία Βίκυ Κουλιανού, η επιλογή της οποίας ως πρόσωπο της FITO+ στα φαρ- μακεία έγινε διότι είναι μια άριστη επαγγελματίας, άφθαρτη, που ποτέ δεν έδωσε δικαίωμα με την προσωπική της ζωή στην ελληνική κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η FITO+ έχει αναπτύξει διαφημιστική καμπάνια στο χώρο του φαρμακείου, ενώ με κυρίαρχο μήνυμα: «Η Βίκυ Κουλιανού πρέσβειρα των ελληνικών φυτικών καλλυντικών βιοτεχνολογίας FITO+» δημιούργησε μια σειρά προβολών μέσα στο φαρμακείο για τα προϊόντα της. PROJECT AGORA COMMERCE BAYER Επιτυχημένη αποδείχθηκε η προωθητική ενέργεια e-Retail media της Bayer για τη σει- ρά περιποίησης δέρματος και μαλλιών σε μεγάλα ελληνικά online φαρμακεία, μέσω της υπηρεσίας Project Agora Commerce. Οι καμπάνιες είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση του μεριδίου των προϊόντων της εταιρείας στα ψηφιακά ράφια και την υπερεπίτευξη των στόχων: 12,58% Conversion Rate και 554% ROAS για την Bayer, μέσα σε διάστημα 8 εβδομάδων. Η στόχευση άρρηκτα συνδεδεμένη με το «ταξίδι» του καταναλωτή αφορούσε σε συγκεκριμένα keywords και συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες των e-pharmacies, τα οποία προτάθηκαν από την Bayer και βελτιστοποιήθηκαν από το Project Agora. PHARMALEAD BURN SPRAY VITORGAN Το PharmaLEAD Burn Spray είναι ιατροτεχνολογικό προϊόν σε μορφή υδρογέλης που περιέχει υαλουρονικό οξύ και φυτικά έκδοχα. Δημιουργεί μια προστατευτική πλαστική μεμβράνη στην επιφάνεια του τραύματος, η οποία επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης. Η καινοτομία της σύν- θεσής του, το καθιστά ως την καλύτερη και άμεση λύση σε κάθε είδους έγκαυμα Α’ και Β’ βαθ- μού. Οι κλινικές μελέτες για τη δράση της υδρογέλης που πραγματοποιήθηκαν στο Πανεπιστή- μιο Debrecen της Ουγγαρίας παρουσιάζουν εντυπωσιακά αποτελέσματα αποκατάστασης των τραυμάτων. Είναι κατάλληλο για χρήση σε ενήλικες, παιδιά ηλικίας από 3 ετών και διαβητικούς. GOLD GOLD BRONZE BRONZE
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=