Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #181
91 «Αναγνωρίζονται οι προσπάθειες της Karabinis Medical», αναφέρει η Βιβή Βουδούρη, Marketing Director της εταιρείας Ο πρόεδρος της FITO+ και φαρμακοποιός Χρήστος Φαρμάκης (δεξιά) και ο Art Director της εταιρείας, Σπήλιος Πίστας (αριστερά). Αριστερά η brand manager της Bioderma Αλεξάνδρα Βενούκα και δεξιά η Digital & PR Manager Αλεξία Παπαδημητρίου από τη NAOS Scincare Ο φαρμακοποιός-πρόεδρος της FITO+ Χρήστος Φαρμάκης (αριστερά) και ο αντιπρόεδρος του ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. Μίλτος Αγιούμπ (δεξιά) BEST IN MARKETING / ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ / Social Media BEST IN MARKETING / ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ / Καμπάνια μάρκετινγκ μικρού προϋπολογισμού BEST IN MARKETING / ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ / Κλαδικός Τύπος MICROLIFE ΠΙΕΣΌΜΕΤΡΑ KARABINIS MEDICAL Η Microlife είναι ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στην ανάπτυξη και κατασκευή ιατρι- κού-διαγνωστικού εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας και ποιότητας για οικιακή και επαγ- γελματική χρήση. Η εταιρεία KARABINIS MEDICAL είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος για τη Microlife. Η στρατηγική marketing της KARABINIS MEDICAL συνδυάζει με επιτυχία τους διαθέσιμους πόρους και τα benefits των προϊόντων Microlife, ώστε να ενδυναμώνει το likeability και το awareness του brand στην ελληνική αγορά. Το όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να διαχειρίζονται σωστά την υγεία τους, χρησιμοποιώντας τα κλινικά ελεγμένα και πιστοποιημένα προϊόντα Microlife. Το πλά- νο marketing βασίστηκε σε ένα διευρυμένο μείγμα ενεργειών και μέσων επικοινωνίας με στόχευση της γενικής στρατηγικής marketing του brand. BIODERMA SENSIBIO H2O NAOS SCIN CARE GREECE H Bioderma γιόρτασε τα 25 χρόνια του iconic προϊόντος Sensibio H2O μέσα από την international καμπάνια με μήνυμα: «Your choices deserve respect, your skin too». Η κα- μπάνια - ύμνος στις γυναίκες και την ελευθερία των επιλογών τους αναπτύχθηκε στο μεγαλύτερο μέρος της μέσω των digital ενεργειών, όπως με διαφήμιση στα social media και στο Google, μέσω ενημέρωσης όλης της βάσης newsletter του brand, καθώς και με μεγάλες συνεργασίες σε digital μέσα, όπως το μεγαλύτερο γυναικείο site στην Ελλάδα queen.gr. Μάλιστα, στο πλαίσιο της καμπάνιας, φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα βάφτηκαν με το χαρακτηριστικό χρώμα του Sensibio H2O, το φούξια. FITO+ & F.DAILY ΜΑΖΊ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ FITO+ Η εταιρεία φυτικών καλλυντικών βιοτεχνολογίας FITO+ ξεκίνησε μέσα στο 2020 μια με- γάλη συνεργασία με την εταιρεία Βoussias Communications που αφορά το newsletter f.daily, την ημερήσια φαρμακευτική ενημέρωση που παραλαμβάνουν όλοι οι φαρμακοποι- οί της Ελλάδας στο e-mail τους. Εκτός από τις ολοσέλιδες αναρτήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, στις πρώτες σελίδες του f.daily υπάρχει καθημερινή ανάρτηση που αφορά προϊόν της εταιρείας ή κάποια ιδιαίτερη δράση της. Με τον τρόπο αυτό η FITO+ έχει τη δυνατότητα να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τον Έλληνα φαρμακοποιό για τα δραστικά συστατικά, το μηχανισμό δράσης και τις ιδιαίτερες προνομιακές τιμές των προϊόντων της, ενώ παράλληλα να προβάλει ιδιαίτερες δράσεις. ΚΆΘΕ ΝΟΜΌΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌΣ FITO+ Η κορυφαία δράση της FITO+ κατά την περίοδο του lockdown αφορούσε το marketing και τους εξειδικευμένους διαγωνισμούς στα social media ανά νομό σε όλη την Ελλάδα. Με τη δράση αυτή, η εταιρεία πρόσφερε εκατοντάδες δώρα στους συμμετέχοντες τα οποία παρέλα- βαν μετά την άρση του lockdown, δια χειρός του φαρμακοποιού της περιοχής τους. «Με αυτό τον τρόπο θελήσαμε να ανυψώσουμε το ηθικό των Ελλήνων και ταυτόχρονα να στηρίξουμε το ευχαριστώ όλης της ελληνικής κοινωνίας στον Έλληνα επιστήμονα φαρμακοποιό και την προσφορά του στη διάρκεια του lockdown», δήλωσε ο Χρήστος Φαρμάκης, φαρμακοποιός και πρόεδρος της εταιρείας. Η δράση αυτή είχε στο facebook, κατά τη διάρκεια 23 Μαρτίου 2020 έως 23 Απριλίου, απήχηση σε 545.292 άτομα και 2.145.466 εμφανίσεις. GOLD GOLD SILVER BRONZE
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=