Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175

97 Η Socialab και η Durex ανεβαίνουν για δεύτερη φορά στο βάθρο και φωτογραφίζονται με τη Σοφία Νάσιου, Πρόεδρο ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (ΕΕΦΑΜ) που τους απένειμε το χρυσό βραβείο ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ / ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ DUREX SOCIALAB – DUREX Η γκάμα των προϊόντων Durex, του no1 world leader brand, εμπε- ριέχει μεγάλη ποικιλία σε προφυλακτικά, lubricants και sex toys. Η καθιέρωσή του στον τομέα των ειδών ατομικής υγιεινής είναι εξασφαλισμένη για τις μεγαλύτερες σεξουαλικά ενεργές κοινωνι- κές ομάδες. Ο στόχος της νέας καμπάνιας ήταν να θεσπιστεί η θέση του Brand και στις νεαρότερες ηλικιακές ομάδες, ένα κοινό που αγαπάει πάρα πολύ το native content, περιεχόμενο το οποίο δημιουργείται απο- κλειστικά στη γλώσσα τους, χωρίς υπερβολικά προϊοντικά χαρακτη- ριστικά που το εκπαιδεύσει και το ψυχαγωγεί ταυτόχρονα. Η κα- μπάνια στα social media με χιουμοριστικό και αστείο περιεχόμενο πέτυχε τη συναισθηματική σύνδεση του κοινού και να προκάλεσε πλήθος θετικών σχολίων και αναδημοσιεύσεων. Σε επίπεδο Social Media Content αναπτύχθηκαν real time post, με έμφαση σε κάποια occasions που αφορούν στο κοινό και σχετίζονται με την περίοδο υψηλότερης κατανάλωσης και μέσα από τα οποία περάστηκαν STD free μηνύματα. NOVALAC Lab14 Το Novalac είναι η πρώτη επιλογή κάθε μητέρας στη δύσκολη από- φαση του βρεφικού γάλακτος. Είναι ένα προϊόν που βρίσκεται μόνο σε φαρμακεία και θεωρείται ο ηγέτης της κατηγορίας του. Η Lab 14 έκανε τη σελίδα του Facebook το βασικό σημείο επαφής με το κοινό, ενώ παράλληλα δημιούργησε ένα δυναμικό λογαριασμό Instagram και κανάλι YouTube. Το Novalac Facebook page αυξήθηκε κατά περίπου 14.406 χρήστες, αύξηση της τάξης του 75%. Σε επίπεδο engagement τα αποτελέσματα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά. Στο Facebook το προϊόν ήρθε σε επαφή με πάνω από 151.000 χρήστες του Μέσου. Εντυπωσιακό είναι επίσης το νούμερο των εισερχόμενων μηνυμάτων στη σελίδα του Novalac, τα οποία έχουν ξεπεράσει τα 1000. Στο Facebook έγιναν 298.000 προβολές των videos. Τέλος, μέσα από διαρκείς βελτιώσεις στο target audience και με την εκτενή χρήση τακτικών similar & custom audience creation, δημιουργήθη- κε ένα βασικό Novalac Audience, το οποίο αριθμεί περίπου 830.000 monthly active users, αριθμός ίσος με τον αριθμό του δυνητικού κοι- νού των μητέρων της Ελλάδας. Η Σοφία Νάσιου, Πρόεδρος ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (ΕΕΦΑΜ) παρέδωσε το βραβείο στη Ναταλία Γασπαρινάτου, Social Media Manager, στον Θοδωρή Τριανταφύλλου, Product & Digital Marketing Manager VIAN και στη Στέλλα Κωνσταντοπούλου, Assistant Product Manager, Food Supplements VIAN SILVER GOLD

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=