Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175

96 SPORTGEL - ΨΥΧΡΉ ΓΈΛΗ ΑΝΑΚΟΎΦΙΣΗΣ EUROMED Α.Ε. Η SportGel, με βασικά συστατικά echinacea purpurea, arnica Montana, menthe arvensis, hamamelis virginiana και Japanese oil, διαθέτει αντιρρευματική και αντιφλεγμονώδη δράση, προσφέρο- ντας αποκατάσταση της επιφανειακής φλεβικής κυκλοφορίας, απο- κατάσταση και τόνωση της κινητικότητας των άνω και κάτω άκρων, καθιστώντας το προϊόν εκλoγής για επικονδυλίτιδα (tennis elbow) και άλλες αθλητικές κακώσεις. Σύμφωνα με κλινική δοκιμή από το Ινστιτούτο Θερμογραφίας του Βερολίνου, το SportGel έχει υψηλή ψυκτική ικανότητα με απότομη αυξομείωση που δημιουργεί τις κα- τάλληλες συνθήκες για αντιμετώπιση φλεγμονωδών σχηματισμών, θλαστικών οστεϊκών απεικονίσεων και αποκατάσταση αγγειακής κυκλοφορίας σε μικρό χρονικό διάστημα. Το προϊόν διατίθεται σε 94 χώρες με το μοντέλο εισαγωγής και προώθησης της Ελλάδας και η εταιρεία Euromed αποτελεί εγκεκρι- μένο product official partner της εταιρείας παραγωγής ROWO για τα Βαλκάνια και την Κύπρο και consumer trainer σε οποιαδήποτε νέα αγορά δημιουργείται. Για την προβολή του επιλέχθηκε στοχευμένο διαφημιστικό σποτ 17 δευτερολέπτων με σπικάζ και animation σε επιλεγμένα αθλητικά γεγονότα. Η ανταπόκριση στη διαφημιστική καμπανιά ήταν εντυπω- σιακή με τη ζήτηση να ξεπερνάει κάθε προηγούμενο. Αδιάψευστος μάρτυρας της μεγάλης επιτυχίας της SportGel είναι και το υψηλό ποσοστό επαναγοράς από τον τελικό καταναλωτή. ΣΕΙΡΆ ΠΙΠΊΛΕΣ ΚΑΙ ΜΠΙΜΠΕΡΌ NATURE SAFARI ΜΑΜ HELLAS Η συλλογή Nature Safari είναι εμπνευσμένη από τα ζώα της ζού- γκλας, που τα τελευταία χρόνια πρωταγωνιστούν στα παραμυθάκια, στα παιχνίδια και στα ρουχαλάκια των μωρών: ελεφαντάκια, λιοντα- ράκια, ζέβρες, καμηλοπαρδάλεις χρησιμοποιούνται συνδυαστικά με ανάλογα μοτίβα, animal prints, κάκτους και φυτά της ζούγκλας. Η συλλογή περιλαμβάνει κυρίως πιπίλες και μπιμπερό και απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες βρεφικής ηλικίας. Τα χαριτωμένα «άγρια» ζωάκια της συλλογής Nature Safari απο- τέλεσαν τη φετινή έμπνευση. Κυρίευσαν τα έντυπα, τα banner, τις συσκευασίες, τα έγγραφα και συνόδευσαν τις εμφανίσεις των προ- ϊόντων στα Social Media. Άρεσαν πολύ στους φαρμακοποιούς και ενθουσίασαν μαμάδες και μπαμπάδες, που αναζητούν στα ράφια τα προϊόντα της συλλογής. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν ενέρ- γειες στα social media της MAM Hellas, στο Instagram και στο Facebook. Ο Γιάννης Αγγέλου από το Τμήμα Πωλήσεων της ΜΑΜ Hellas με τον Ανδρέα Γαλανόπουλο, Πρόεδρο Ομίλου ΠΡΟ.ΣΥ.ΦΑ.ΠΕ. SILVER BRONZE

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=