Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175
95 Η Ελίνα Βεκρή, Brand Manager της Nuxe με την Αναστασία Νικολαϊδου, South East Europe Marketing Leader, 3M Hellas ΜΕΠΕ NUXE CREME PRODIGIEUSE BOOST INNOVIS PHARMA Η νέα σειρά πολλαπλής περιποίησης της Nuxe, Crème Prodigieuse Boost απευθύνεται στη σύγχρονη γυναίκα που ζει και εργάζεται σε γρήγορους ρυθμούς και ανταπεξέρχεται στους πολλαπλούς της ρόλους. Περιλαμβάνει κρέμες ημέρας, serum με καινοτόμο υφή τε- χνολογίας liquid care, balm-oil νύχτας και balm-gel ματιών. Χαρίζει λάμψη, νεανικότητα και φρεσκάδα στην επιδερμίδα, προστατεύοντάς την από τις συνέπειες του άγχους, του stress, της κούρασης και της ρύπανσης. Τα προϊόντα χαρακτηρίζονται από ανάλαφρες, δροσερές υφές και signature άρωμα με νότες γιασεμιού και άνθη πορτοκαλιάς που κάνει τη χρήση απολαυστική. Το λανσάρισμα της σειράς υποστηρίχτηκε με μία 360° καμπάνια marketing με τίτλο #boostyourskin και με ambassador την Αθηνά Οικονομάκου, συνδυάζοντας παραδοσιακά και digital μέσα. Η καμπά- νια στέφθηκε από σημαντική επιτυχία, ανανεώνοντας την εικόνα του brand και συμβάλλοντας στην επίτευξη των στόχων. FILLERINA ΠΕΤΣΙΑΒΑΣ Α.Ε. – SOCIALAB Η Fillerina είναι μια σειρά δερμο-καλλυντικών προϊόντων επιστη- μονικής εξειδίκευσης, που αντικαθιστά τις ενέσιμες θεραπείες filler, για το γέμισμα των ρυτίδων, την ανόρθωση του προσώπου και την αύξηση του όγκου ζυγωματικών και χειλιών. Βασίζεται στη σύνθεση 6 & 8 υαλουρονικών μικρού μοριακού βάρους που μπορούν και διεισδύουν στις βαθύτερες στιβάδες της επιδερμίδας. Η επικοινωνία της Fillerina στηρίχθηκε με το μήνυμα «Σε γεμίζει αυτοπεποίθηση» καθώς είναι μια σειρά προϊόντων που μέσω των κλινικών αποτελεσμάτων τους δίνουν ένα αίσθημα αυτοπεποίθησης και σιγουριάς. Η καμπάνια περιλάμβανε εμφανίσεις σε δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές, προώθηση στα social media Facebook & Instagram και έντονη προβολή στα σημεία πώλησης με αισθητι- κούς της Πετσιάβας για δειγματισμό και δωρεάν εφαρμογές των προϊόντων στους καταναλωτές. Αυτός ο συνδυασμός ενεργειών, με τη στοχευμένη παρουσία στην τηλεόραση, στα social media και στα σημεία πώλησης, κατάφερε να εδραιώσει στο μυαλό του αγοραστι- κού κοινού τις αξίες και τα οφέλη του brand. Η Λάουρα Δημητρίου, ο Τάσος Βελιάδης, η Λιάνα Ξενικάκη, η Αλεξάνδρα Καμακάρη, η Ράνια Κοτρώτσου από τη Socialab και την Πετσιάβας Α.Ε. παρέλαβαν το βραβείο από την Αναστασία Νικολαϊδου, South East Europe Marketing Leader, 3M Hellas ΜΕΠΕ SILVER GOLD
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=