Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175

94 Ο Στέφανος Τσιτσιμπής, President και Managing Director και η Βιβή Βουδούρη, Marketing Director στην KARABINIS MEDICAL μαζί με τον Ανδρέα Γαλανόπουλο, Πρόεδρο Ομίλου ΠΡΟ.ΣΥ.ΦΑ.ΠΕ. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ / ΜΙΚΡΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ MICROLIFE ΠΡΟΪΌΝΤΑ KARABINIS MEDICAL Η Microlife είναι ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στην ανάπτυ- ξη και κατασκευή ιατρικού διαγνωστικού εξοπλισμού για οικιακή και επαγγελματική χρήση. Πιεσόμετρα, ψηφιακά θερμόμετρα, οξύμετρα, νεφελοποιητές, ηλεκτρονικές ζυγαριές, συσκευές ελέγχου άσθματος και ηλεκτρικές θερμοφόρες αποτελούν τον κύριο πυρήνα δραστη- ριότητας της Microlife. Η Microlife δημιουργεί σε συνεργασία με κορυφαίους γιατρούς και επιστημονικές εταιρείες πιστοποιημένα και κλινικά ελεγμένα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας & ποιότητας. Η στρατηγική Marketing στην προώθηση και επικοινωνία των προϊ- όντων Microlife είναι διττή και επικεντρώνεται: α) στην ικανοποίηση και την ασφάλεια που αισθάνεται ο καταναλωτής χρησιμοποιώντας τα πιστοποιημένα και Κλινικά Ελεγμένα προϊόντα Microlife, β) στη σχέση εμπιστοσύνης και ασφάλειας που έχει αναπτύξει η εταιρεία με το κανάλι των φαρμακείων. Αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Microlife για την Ελλάδα είναι η εταιρεία KARABINIS MEDICAL SA, μια μεγάλη παραγωγική, εισαγωγική και εξαγωγική εταιρεία ιατρι- κών αναλώσιμων προϊόντων, συμπληρωμάτων διατροφής, φυσικών προϊόντων περιποίησης και διαγνωστικών ιατρικών συσκευών που δραστηριοποιείται στο χώρο της υγείας από το 1967. PHARMASEPT SOCIALAB – PHARMASEPT Στη Pharmasept ήθελαν να αναδείξουν αυτό που μπορούν να κά- νουν καλύτερα: τη φροντίδα. Γι’ αυτό δημιούργησαν μια επικοινωνία η οποία απλώνεται τόσο στο digital περιβάλλον όσο και στο ραδι- όφωνο και επικοινωνεί τη φροντίδα που προσφέρουν τα προϊόντα στους καταναλωτές. Όλη η νέα επικοινωνία ξεκίνησε με emotional μηνύματα σε όλα τα μέσα, κάνοντας έτσι το νέο tagline «Φροντίζει ό,τι αγγίζει» να γράψει και να αρχίσει ο κόσμος να συνδέει την μάρ- κα με προϊόντα φροντίδας για το δέρμα. Η καμπάνια έδωσε «ζωή» στα elements της συσκευασίας, τα οποία το κοινό γνωρίζει και έχει ήδη συνδέσει με το brand, πετυχαίνοντας τόσο η μαμά όσο και το παιδί να αγαπήσουν και να γνωρίσουν καλύτερα τους ήρωες και τα προϊόντα. Παράλληλα η εταιρεία κατάφερε να χτίσει ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά Instagram accounts για δερμοκαλλυντικά προϊόντα και να ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο το FB page του brand. Η Ντόρα Λουρίδα, ο Μιχάλης Μουρκάκος, η Ειρήνη Μουρκάκου, ο Τάσος Βελιάδης, και η Φαίη Καρρά παραλαμβάνουν το βραβείο από την Αναστασία Νικολαϊδου, South East Europe Marketing Leader στην 3M Hellas ΜΕΠΕ SILVER GOLD

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=