Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175
92 O Ανδρέας Γαλανόπουλος, Πρόεδρος του Ομίλου ΠΡΟ.ΣΥ.ΦΑ.ΠΕ. απένειμε το βραβείο στη Μαριάννα Χαντάντ, Senior Product Manager και στον Τόλη Γιακουμάκη, Επιστημονικό Διευθυντή στη L’Oreal ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ / ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ MINERAL 89 VICHY - L’OREAL Το Mineral 89 της VICHY είναι ένα καθημερινό booster προσώπου. Περιέχει 89% Ιαματικό μεταλλικό νερό της VICHY και υαλουρονικό οξύ φυσικής προέλευσης για να χαρίσει ενυδάτωση, τόνωση και ενδυνάμωση στην επιδερμίδα. Είναι το πρώτο προϊόν που χρη- σιμοποιείται μετά τον καθαρισμό της επιδερμίδας, μόνο του ή σε συνδυασμό με την καθημερινή κρέμα. Η σύνθεσή του είναι άκρως μινιμαλιστική, αφού περιέχει μόνο 11 συστατικά και είναι κατάλληλο ακόμα και για την πιο ευαίσθητη επιδερμίδα. Απευθύνεται σε γυναί- κες, αλλά και άντρες, ανεξάρτητα από την ηλικία τους. Η τοποθέτησή του στα φαρμακεία έγινε το Μάιο του 2017 και η επικοινωνία του συνεχίστηκε δυναμικά και το 2018, δίνοντας βάση στα Media, τη δοκιμή της υφής, το advocacy αλλά και την ορατό- τητα στο σημείο πώλησης. Τα αποτελέσματα του 2018 ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Το Mineral 89 είναι το No1 προϊόν σε πωλήσεις στα φαρμακεία (IQVIA 2018) και σε πωλήσεις στα online φαρμακεία (CONVERT 2018) στην κα- τηγορία της Ενυδάτωσης. DUREX SOCIALAB-DUREX Η γκάμα των προϊόντων της Durex εμπεριέχει μεγάλη ποικιλία σε προφυλακτικά, lubricants και sex toys. Είναι No 1 στις πωλήσεις, ενώ απευθύνεται σε άτομα όλων των ηλικιών και όλων των φύλων. Στο- χεύοντας στην προσέγγιση της νέας γενιάς μέσω μιας πιο προσιτής και σύγχρονης επικοινωνίας, που θα εκπαιδεύει αλλά ταυτόχρονα θα ψυχαγωγεί και το target group, η εταιρεία εντόπισε ότι το κοινό αγα- πάει πάρα πολύ το native content, περιεχόμενο το οποίο δημιουρ- γείται αποκλειστικά στη γλώσσα του, χωρίς υπερβολικά προϊοντικά χαρακτηριστικά. Δημιουργήθηκε λοιπόν μία καμπάνια «Stand-Up for Sex - Stand-Up for Love» με χιουμοριστικό και αστείο περιεχόμενο, καταφέρνοντας να συνδέσει συναισθηματικά το κοινό με τη μάρκα και να προκαλέσει πλήθος θετικών σχολίων και αναδημοσιεύσεων. Το Νο1 περιεχόμενο σε κατανάλωση είναι το βίντεο και για το λόγο αυτό η Socialab κινήθηκε σε 2 μοτίβα. Από τη μία σε επίπεδο Social Media Content ανέπτυξε real time post και από την άλλη σε επίπεδο καμπάνιας προχώρησε στη δημιουργία online videos, μέσα από τα οποία πέρασε τα STD free μηνύματα. Το βραβείο παρέλαβαν οι: Γιώργος Αναγνωστόπουλος, founder & CEO της Socialab, Νέλλη Περιστεροπούλου, Φαίη Καρρά, Δέσποινα Δόγια, Τάσος Βελιάδης και Φωτεινή Κωνσταντακοπούλου από τον Ανδρέα Γαλανόπουλο, Πρόεδρο του Ομίλου ΠΡΟ.ΣΥ.ΦΑ.ΠΕ. GOLD GOLD
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=