Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175
89 Η Αλεξάνδρα Βενούκα, Βrand manager της Bioderma μαζί με τον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας, Θεόδωρο Τρύφωνα ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ / Συμπληρώματα Διατροφής - Υπερτροφές - Βιταμίνες - Διαιτητικά Προϊόντα PHOTODERM NUDE TOUCH SPF50+ BIODERMA Η νέα καινοτομία των εργαστηρίων της Bioderma, Photoderm NUDE Touch προσφέρει πολύ υψηλή αντηλιακή προστασία SPF 50+, με 100% φυσικά φίλτρα και έλεγχο της λιπαρότητας για 8 ώρες. Η αι- σθησιακή, μοναδικά λεπτόρρευστη υφή, χαρίζει ακαταμάχητη αίσθη- ση γυμνού δέρματος, με απαλή κάλυψη make up, μεταξένιο αποτέλε- σμα, ενώ ενισχύεται η λάμψη και μειώνονται οι ατέλειες. Το Photoderm NUDE Touch SPF50+ συνδυάζει εξαιρετικό ματ τε- λείωμα και 8 ώρες προστασία από λιπαρότητα και γυαλάδα. Κυ- κλοφορεί σε τρεις διαφορετικές αποχρώσεις και είναι ιδανικό για το κανονικό, λιπαρό/μεικτό δέρμα. Το απόλυτα καινοτόμο λανσάρισμα της Bioderma ανακοινώθηκε με καταχωρήσεις στα περιοδικά και μέσα από τη digital καμπάνια με τίτλο: «You Look Better Nude», το storytelling της οποίας βασίστηκε στη nude τάση που φέρνει 1η στο φαρμακείο η Bioderma. Η ενέργεια υποστηρίχθηκε με την παραγωγή original υλικού για τα social αλλά και με dedicated διαγωνισμό στο official website της Bioderma. Στη συνέχεια, ακολούθησε το επίσημο λανσάρισμα με τη δημιουργία της dedicated landing page. NAFLIVER DEMO ΑΒΕΕ Η κυκλοφορία του Nafliver ήρθε να καλύψει ένα κενό που υπήρχε στη θεραπεία και τη διαχείριση της λιπώδους νόσου του ήπατος, προσφέροντας στην ιατρική κοινότητα μια σύγχρονη και επιστημο- νικά αποδεκτή πρόταση για τη νόσο και την υποστήριξη της φυσι- ολογικής ηπατικής λειτουργίας. Πρόκειται για ένα νέο και καινο- τόμο προϊόν βασισμένο σε κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν την ευεργετική δράση του πατενταρισμένου εκχυλίσματος –που περι- έχει Ουρσολικό και Ολεανολικό οξύ- στο λιπώδες ήπαρ και στην υποστήριξη της φυσιολογικής ηπατικής λειτουργίας. Οι παραπάνω ιδιότητες συνδυάζονται με την αποδεδειγμένη επιστημονικά δράση της Χολίνης, η οποία συμβάλλει στο φυσιολογικό μεταβολισμό των λιπιδίων και στη διατήρηση της φυσιολογικής ηπατικής λειτουργίας. Το λανσάρισμα περιελάμβανε: • ομάδα πωλήσεων • ΔΤ, καταχωρή- σεις σε επιστημονικά περιοδικά/sites • digital marketing & content marketing • review κλινικών ερευνών και δημοσίευση σε επιστημο- νικά περιοδικά • τοποθέτηση stands σε ιατρεία-φαρμακεία • παρου- σίαση προϊόντος σε ημερίδες, forum υγείας • ιστοσελίδα O Θεόδωρος Τρύφων, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας παρέδωσε το βραβείο στον Ιωάννη Κάπο, Φαρμακοποιό και Group Product Manager της DEMO BRONZE GOLD
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=