Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175
88 Ο Θεόδωρος Τρύφων, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας παρέδωσε το βραβείο στην Ερμιόνη Καρρά, Senior Product Manager της L’Oreal Hellas και στον Τόλη Γιακουμάκη, Επιστημονικό Διευθυντή της εταιρείας Ο Θεόδωρος Τρύφων, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας απένειμε το silver βραβείο στη Βλάσσια Αρώνη, R&D Officer στην Intermed ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ / Καλλυντικά LIFTACTIV COLLAGEN SPECIALIST 360 0 CAMPAIGN L’OREAL HELLAS Η Liftactiv Collagen Specialist εμπνέεται από τις μη επεμβατικές αι- σθητικές πρακτικές νέας γενιάς. Είναι μια μοναδική κρέμα φροντίδας που ενεργοποιεί τη φυσική παραγωγή κολλαγόνου και υαλουρονικού οξέος της επιδερμίδας, πλούσια στο Ιαματικό μεταλλικό νερό της VICHY. Για το λανσάρισμά του δημιουργήθηκε ένα ολοκληρωμένο 360° πλάνο επικοινωνίας στα ευρεία μέσα επικοινωνίας σε: τηλεόρα- ση, outdoor, ραδιόφωνο, περιοδικά, digital, PR, e-retailers, ενώ πραγ- ματοποιήθηκαν και premium τοποθετήσεις στα φαρμακεία. Τα αποτελέσματα για το 2018 ήταν: • Μερίδιο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2018: 2,7 Sell OUT των φαρμακείων (IMS). • Πάνω από 50% αύξηση των πωλήσεων της οικογένειας Liftactiv την ίδια περίοδο, Sell OUT των φαρμακείων (IMS). • Η μέση επαναληπτική παραγγελία έφτασε +100% της αρχικής τοποθέτησης, ξεπερνώντας το στόχο τόσο σε το- ποθετήσεις όσο και τεμαχιακά, με repurchases στο 40% των σημείων από τον πρώτο μήνα. • Αναδείχθηκε σε νούμερο 1 κωδικός στην ανα- ζήτηση στο Skroutz. LUXURIOUS SUNCARE INVISIBLE SPRAYS ΙΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΤΣΕΤΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΒΕΕ- InterMed S.A. Η InterMed φαρμακοβιομηχανία του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχει- ρήσεων Τσέτη, με 23 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη και παραγω- γή καινοτόμων δερμοκαλλυντικών προϊόντων, λάνσαρε το 2018 τα αντηλιακά Luxurious Suncare Invisible sprays με δείκτη προστασίας SPF 30 και 50. Tα Luxurious Suncare Invisible sprays είναι διάφανα αντηλιακά spray με βιταμίνη C που μπορούν να εφαρμοστούν εύκολα και γρήγορα ακόμα και σε βρεγμένο δέρμα. Η καινοτόμα συσκευασία με την τεχνολογία φιάλης BOV και η μοναδική σύνθεση των προϊό- ντων, σηματοδότησαν την επιτυχία τους και τα καθιέρωσαν σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά. Το λανσάρισμα της σειράς πλαισιώθηκε από εντατικό πλάνο προώ- θησης above και below the line, με στόχο να γνωρίσει και να δοκι- μάσει το καταναλωτικό κοινό τα νέα προϊόντα. Πραγματοποιήθηκε φυσικά στο κανάλι του φαρμακείου, το οποίο υπηρετεί με αφοσίω- ση και συνέπεια εδώ και πολλά χρόνια η InterMed. SILVER GOLD
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=