Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175

101 FILLERINA ΠΕΤΣΙΑΒΑΣ Α.Ε. – SOCIALAB Η σειρά Fillerina, η πρώτη αγωγή γεμίσματος των ρυτίδων με 6 & 8 υαλουρονικά, αποτελεί μια καινοτομία στην κατηγορία του δερμο- καλλυντικού, δίνοντας τη δυνατότητα στο φαρμακείο να προτείνει εναλλακτικές λύσεις στις ενέσιμες θεραπείες της αισθητικής ιατρικής. Η επιτυχία των in store promotions της Fillerina στο χώρο του φαρμακείου βασίζεται στη συμβουλευτική προσέγγιση προς τον πελάτη και στην έντονη παρουσία των προωθητικών υλικών / merchandising μέσα στο φαρμακείο. Η επικοινωνία είναι προσω- ποποιημένη, πρωτότυπη, ελκυστική και κατανοητή, χτίζοντας μια πιο στενή και ποιοτική σχέση με τον πελάτη και προτείνοντας εξατομι- κευμένες λύσεις ειδικά επιλεγμένες για τις ανάγκες του. Με πάνω από 750 επιτυχημένα In Store Promotions στο ενεργητικό της εται- ρείας την περασμένη χρονιά, κατάφερε να αναδείξει μια ξεχωριστή εικόνα της Fillerina στο χώρο του φαρμακείου, ενισχύοντας το brand loyalty και awareness και χτίζοντας ένα σταθερό αλλά και νέο πελα- τολόγιο για το φαρμακείο. GOLD Από αριστερά η Βιβή Βουδούρη, Marketing Director της KARABINIS MEDICAL, o Θεόδωρος Γιαρμενίτης, Πρόεδρος του ΠΣΒΑΚ που απένειμε το βραβείο και ο Στέφανος Τσιτσιμπής, President & Managing Director της KARABINIS MEDICAL ΚΑΛΥΤΕΡΗ IN STORE ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ - ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΛΙΝΙΚΆ ΕΛΕΓΜΈΝΑ ΠΙΕΣΌΜΕΤΡΑ MICROLIFE KARABINIS MEDICAL Η Microlife είναι ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στην ανάπτυ- ξη και κατασκευή ιατρικού διαγνωστικού εξοπλισμού ( πιεσόμετρα, ψηφιακά θερμόμετρα, οξύμετρα, νεφελοποιητές, ηλεκτρονικές ζυ- γαριές, συσκευές ελέγχου άσθματος και ηλεκτρικές θερμοφόρες). Η KARABINIS MEDICAL, αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Microlife στην Ελλάδα, δημιούργησε μια διαφημιστική καμπάνια με ένα ξεχωρι- στό οπτικό mnemonic device: τα χέρια διαφορετικών ανθρώπων που δημιουργώντας μια καρδιά αγκαλιάζουν τη Microlife. Όσοι εμπιστεύ- ονται τη Microlife μπορούν να νιώθουν ασφαλείς και ήσυχοι, καθώς έχουν αποδεδειγμένα τη στήριξη που χρειάζονται για τον έλεγχο της καλής υγείας της καρδιάς τους. Η εταιρεία θέλησε να ξεφύγει από τη συνήθη πρακτική επικοινωνίας ιατρικών συσκευών της κατηγορίας πιεσόμετρων, επιδιώκοντας να δημιουργήσει συναισθηματικό δέσι- μο με τους καταναλωτές. Η ευρηματικότητα και η πρωτοτυπία της καμπάνιας με το mnemonic device «καρδιά» μεταφέρθηκε σε υλικά φαρμακείου, όπως posters, flyers και window stickers, καθώς και στα social media όπου «έτρεξαν» ανάλογες καμπάνιες. Η Λάουρα Δημητρίου απο την Socialab και ο Ροδόλφος Αναστασόπουλος, General Manager της Πετσιάβας Α.Ε. παρέλαβαν το βραβείο από τον Θεόδωρο Γιαρμενίτη, Πρόεδρο του ΠΣΒΑΚ SILVER

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=