Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175

100 Η Δώρα Αμολοχίτου Client Service της Communication Factory και ο Αθανάσιος Κριτσιδήμας, New Business Manager της εταιρείας και στη μέση ο Θεόδωρος Γιαρμενίτης, Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων, Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ) που τους απένειμε το βραβείο Το βραβείο παρέλαβαν ο Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist της Socialab, η Λάουρα Δημητρίου, Senior Account Manager της Socialab και ο Σίμος Αναστασόπουλος, Chairman & CEΟ της Πετσιάβας Α.Ε. από τον Θεόδωρο Γιαρμενίτη, Πρόεδρο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων, Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ) HEADX COMMUNICATION FACTORY – NEMESYS Το HeadX είναι ένας καινοτόμος και πρωτοποριακός τρόπος για την ανακούφιση από τους πονοκεφάλους με μενθόλη και σε μοναδική ορφή στικ ειδικά σχεδιασμένο για να εφαρμόζεται εύκολα απευθείας στο μέτωπο και στην περιοχή των κροτάφων, παρέχοντας άμεσο και δραστικό αποτέλεσμα. H πρώτη τηλεοπτική καμπάνια του HeadX με τίτλο: «Φυσικά Θα πε- ράσει!» ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2018 με διάρκεια 25 ημέρες. Την επιμέλεια της καμπάνιας είχαν οι εταιρείες Communication Factory και Nemesys. Το τηλεοπτικό σποτ σκηνοθέτησε ο γνωστός και κα- ταξιωμένος σκηνοθέτης Πλάτωνας Ανδρονίδης. Μετά από 25 ημέ- ρες προβολής στα 4 μεγαλύτερα πανελλαδικά τηλεοπτικά κανάλια, η καμπάνια απέδωσε τα παρακάτω: Κοινό 25-54: Ποσοστό Προβολής Prime Time: 46,0%, GRP’s: 735,3,O.T.S.: 8,7, Reach F1+%: 84,1%, Reach F3+%: 70,3%, Συνολικό Κόστος Καμπάνιας: 99.161,44€. Τα αποτελέσματα της τηλεοπτικής καμπάνιας ήταν άκρως εντυπωσιακά. Περισσότερες από 30.000 πωλήσεις προϊόντος σε διάστημα ενός μήνα και τοποθέτηση του προϊόντος σε περισσότερα από 7.000 ση- μεία πώλησης (φαρμακεία). SILVER GOLD FILLERINA ΠΕΤΣΙΑΒΑΣ Α.Ε. – SOCIALAB Η σειρά Fillerina, η πρώτη αγωγή γεμίσματος των ρυτίδων με 6 & 8 υαλουρονικά, αποτελεί μια καινοτομία στην κατηγορία του δερμο- καλλυντικού, δίνοντας τη δυνατότητα στο φαρμακείο να προτείνει εναλλακτικές λύσεις στις ενέσιμες θεραπείες της αισθητικής ιατρι- κής. Η υποστήριξη της σειράς στους επαγγελματίες υγείας πραγματο- ποιήθηκε από όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα (Marketing, Trade Marketing, Τμήμα Πωλήσεων και Τμήμα Εκπαίδευσης), τα οποία συνεργάστηκαν και δημιούργησαν ένα σύνολο στρατηγικών ενερ- γειών-εργαλείων που ισχυροποιούν την παρουσία του brand στο φυσικό σημείο και ενισχύουν την επιχειρηματολογία και επιστημονι- κή συμβουλή του φαρμακοποιού με την καθοδήγηση της Πετσιάβας ΑΕ. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν custom-made βιτρίνες και ειδικές κατασκευές, training τόσο στο χώρο του φαρμακείου όσο και στα κεντρικά της εταιρείας και περισσότερα από 750 in-store promotions με την ομάδα των αισθητικών της εταιρείας. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ TV AD OF THE YEAR

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=