Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175

99 Το βραβείο παρέλαβαν οι: Δήμητρα Μπαλέσια, Χρήστος Μπέκας και Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου από τη Σοφία Νάσιου, Πρόεδρο Δ.Σ. Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (ΕΕΦΑΜ) H Εύη Μπουκώρου, Chief Production Officer της Generation Y, η Χρύσα Φακή, Marketing Consultant και η Αθηνά Κουτουλογένη, Brand Manager από τον Όμιλο Σαράντη παρέλαβαν το βραβείο από τη Σοφία Νάσιου, Πρόεδρο Δ.Σ. Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (ΕΕΦΑΜ) HEADX COMMUNICATION FACTORY – NEMESYS Το HeadX είναι ένας καινοτόμος και πρωτοποριακός τρόπος για την ανακούφιση από τους πονοκεφάλους με μενθόλη και σε μοναδική μορφή στικ ειδικά σχεδιασμένο για να εφαρμόζεται εύκολα απευθείας στο μέτωπο και στην περιοχή των κροτάφων, παρέχοντας άμεσο και δραστικό αποτέλεσμα. Το HeadX διαθέτει δύο καινοτομίες. Η πρώτη καινοτομία έγκειται στο δραστικό συστατικό του, τη μενθόλη. Πρόσφα- τες μελέτες στην Αμερική έδειξαν τη συσχέτιση μεταξύ των υποδοχέ- ων μενθόλης και του πονοκεφάλου. Το Head X ενεργοποιεί αυτούς τους υποδοχείς, ανακουφίζοντας άμεσα τον πονοκέφαλο. Η δεύτερη καινοτομία του προϊόντος, είναι η μορφή του. Η καμπάνια σε ψηφιακά μέσα και κινητά με τίτλο: «Φυσικά Θα περάσει!» επιμελήθηκαν οι εται- ρείες Communication Factory και Nemesys, οι οποίες στηρίχτηκαν σε τρεις βασικούς άξονες: τοwebsite του προϊόντος HeadX (www.headx. gr), το διαφημιστικό video του προϊόντος σε Youtube και Facebook, τη διενέργεια διαγωνισμού στο Facebook και στο Instagram. Τα απο- τελέσματα της καμπάνιας για το website είναι: • 96.375 Μοναδικοί Χρήστες. • 258.905 Pageviews. • 2,17 Pages / Session. Για το δια- φημιστικό video: •Youtube: 46000 views. • Facebook: 250.000 views. SILVER BIO-OIL GENERATION Y Το Bio-Oil είναι ένα επαναστατικό έλαιο περιποίησης δέρματος που βοηθάει στη βελτίωση της όψης των ουλών, των ραγάδων και του ανομοιόμορφου χρωματικού τόνου. Έχει κερδίσει 314 βραβεία παγκοσμίως στην κατηγορία περιποίηση δέρματος και είναι το Νο1 προϊόν σε πωλήσεις για ουλές και ραγάδες σε 24 χώρες. Η Generation Y ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την αύξη- ση των πωλήσεων και την ενίσχυση του brand awareness του Bio- Oil, με βασικό όπλο το εκτενές δίκτυο οnline φαρμακείων που την καθιστούν industry leader του κλάδου. Μέσα από την αποκλειστική εξασφάλιση ειδικής προσφοράς αποκλειστικά για τους συνεργάτες της, καθώς και την αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων εργαλείων και τακτικών πάνω στο digital marketing με μια omnichannel προσέγ- γιση στα owned και paid media των φαρμακείων που έλαβαν μέρος στη συνέργεια, η Generation Y πέτυχε μια σειρά από εντυπωσιακά αποτελέσματα για λογαριασμό του Ομίλου Σαράντης ΑΕ, σε διά- στημα 30 ημερών: Περισσότερες από 3.400.000 προβολές, 77.000 αλληλεπιδράσεις, 4.900 online αγορές, 7.000 συνολικά. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ / ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΆ ΜΈΣΑ & ΣΕ ΚΙΝΗΤΆ GOLD

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=