Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175

98 Η Ναταλία Γασπαρινάτου, Social Media Manager και η Στέλλα Κωνσταντοπούλου, Assistant Product Manager, Food Supplements VIAN έλαβαν το βραβείο από τη Σοφία Νάσσιου, Πρόεδρο ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (ΕΕΦΑΜ) Η Αλεξάνδρα Καμακάρη, η Ράνια Κοτρώτσου, η Λιάνα Ξενικάκη, η Λάουρα Δημητρίου και ο Τάσος Βελιάδης απο την Πετσιάβας ΑΕ και την Socialab απολαμβάνουν άλλη μια απονομή βραβείου από τη Σοφία Νάσιου, πρόεδρο ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (ΕΕΦΑΜ) ALTION LAB14 H νέα σειρά Altion προσφέρει καινοτόμα συμπληρώματα διατροφής υψηλής ποιότητας, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών του ορ- γανισμού, τόσο των ενηλίκων όσο και των παιδιών. Είναι ένα θετικό brand που πρεσβεύει τα μηνύματα «Το σώμα θέλει να μπορεί» και «Στηρίζει τη μέρα σου». Το Altion είναι ένα νέο brand και πρέπει να χτιστεί awareness τόσο γύρω από το brand, όσο και για την οικογένεια προϊόντων. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, η ομά- δα της Lab14 σχεδίασε μία πολύπλευρη καμπάνια που στοχεύει όλα τα κοινά του brand σε όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες (Facebook, Instagram, YouTube) και αξιοποίησε όλα τα διαθέσιμα Μέσα (social media content, social & display ads, influencer marketing). Τα αποτελέσματα της καμπάνιας είναι παραπάνω από εντυπωσιακά. Στο Facebook επιτεύχθηκαν: •780.512 unique engaged users •44.560 post reactions •8.443.379 reach •3.209 Followers και στο Instagram: •5.137.041 impressions •7.022 IG likes •2.076. FILLERINA ΠΕΤΣΙΑΒΑΣ Α.Ε. – SOCIALAB Η Fillerina, μια σειρά καινοτόμων δερμοκαλλυντικών αγωγών, απο- τελεί εναλλακτική πρόταση στις ενέσιμες θεραπείες filler, το γέμι- σμα των ρυτίδων, την ανόρθωση του προσώπου και για την αύξηση του όγκου των ζυγωματικών και των χειλιών. H Fillerina, με επιστη- μονικό υπόβαθρο στην έρευνα, αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της εμφάνισης και φυσικά της ψυχολογίας των γυναικών. Έτσι υπογρά- φει με την φράση: «Σε γεμίζει αυτοπεποίθηση». Οι αγωγές μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους καταναλωτές στην καθημερινότητά τους, εύκολα. Εκεί χτίστηκε η digital επικοινω- νία, η οποία υποστηρίχθηκε από το υλικό και την έντονη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα. Σημαντική καμπάνια αποτέλεσε η συνεργασία με beauty blogger, η οποία λειτούργησε κομβικά στην ακόμα μεγαλύτερη αύξηση του brand awareness και engagement με τους χρήστες. Επιπρόσθετα, η μηνιαία επικοινωνία με sponsored posts και διαγω- νισμούς, προσκαλώντας το κοινό να γνωρίσει καλύτερα τα προϊό- ντα με δωρεάν εφαρμογές σε συνεργαζόμενα φαρμακεία, προσέλ- κυσε μεγάλο ενδιαφέρον. SILVER SILVER

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=