Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #172

36 Λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία της περιόδου 2013-2018, εκτιμάται ότι η παγκόσμια αγορά των αντιγηραντικών προϊόντων εμφανίζει ετήσια άνοδο που αγγίζει το 8%. Με βάση αυτά τα στοιχεία, το επόμενο έτος, αναμένεται ότι η συνολική αξία της κατηγορίας θα είναι 191,7 δισ. δολάρια παγκοσμίως. Στον τομέα των καλλυντικών, υπάρχουν μοναδικές συν­ θήκες που συνεχίζουν να υποστηρίζουν τη βιομηχανία ομορφιάς. Μεταξύ αυτών οι κυριότερες είναι: ✓ Η διάθεση των καταναλωτών (κυρίως των γυναικών) να ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και να βρίσκουν νέες μάρκες κυρίως φυσικών καλλυντικών, που παρασκευάζονται από μικρές τοπικές βιοτεχνίες. Η προτίμηση αυτή αποδίδεται στο νεότερο κοινό που απορρίπτει τις μεγάλες μάρκες που προτιμούν οι γονείς του. ✓ Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της επιχειρη­ ματικότητας στον τομέα των καλλυντικών έχει ως απο­ Το μέλλον στην τεχνολογία των καλλυντικών προϊόντων της Σοφίας Χατζηαντωνίου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / SPECIAL REPORT: ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ €

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=