Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #172
34 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / SPECIAL REPORT: ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ € 8. Go-go gadgets Η «φορητή» τεχνολογία ομορφιάς κάνει πιο προσιτή την προληπτική αντιγηραντική δράση. Το 2019 προβλέπεται ότι δεν θα περιέχονται στην τσάντα του σαββατοκύριακου μόνο όργανα περιποίησης μαλλιών, αλλά και μάσκες φωτοθεραπείας, καθώς και άλλες μικροσυσκευές. Από τις πιο δημοφιλείς είναι συσκευές roller με μικροβελόνες για το δέρμα, οι οποίες εμφανίζουν αύξηση στις πωλήσεις της τάξης του 345%! Είναι κατάλληλες τόσο για το πρόσωπο όσο και για την αντιμετώπιση άλλων προβληματικών περιοχών. Ακόμα, μετά την εφαρμογή μάσκας για θεραπεία ακμής στο σπίτι, έρχεται νέα φωτοθεραπεία για στοχευμένη θεραπεία ακμής σε ιδιαίτερα ενοχλητικά σημάδια. Για τα μάτια, υπάρχουν συσκευές που χρησιμοποιούν ηχητικούς κραδασμούς υψηλής συχνότητας αλλά και μάσκα φωτοθεραπείας που υπόσχεται να απαλύνει ταχύτερα τις γραμμές έκφρασης. 9. Canabiskincare Κάθε χρόνο ένα ξεχασμένο συστατικό περιποίησης επιστρέφει στο προσκήνιο και για το 2019 φαίνεται ότι η κάνναβη θα προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον στη βιομηχανία της ομορφιάς. Η νομιμοποίηση της μαρι χουάνας (σε πολλές αμερικανικές πολιτείες) έχει οδηγήσει σε μια αύξηση της έρευνας σχετικά με τις επιπτώσεις που έχει στο ανθρώπινο σώμα. Η κάνναβη είναι ευρύτατα γνωστή για τις φαρμακευτικές της ιδιότητες. Μία από τις απρόσμενες ανακαλύψεις ωστόσο ήταν το πόσο απο τελεσματικά ηρεμιστικά και αντιφλεγμονώδη είναι ορισμένα κανναβινοειδή στο δέρμα. Αρκετά εμπορικά σήματα βασίζονται σήμερα στην κάνναβη. 10. Βάσεις βάρους νερού (Water weight foundations) Πρόκειται για εξαιρετικά ελαφριές, λεπτόρρευστες βάσεις σε μορφή ορού-gel για μακιγιάζ. Υπάρχει μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία γύρω από επερχόμενη formula που δίνει προϊόν πιο λεπτό από το νερό και «super natural» για το δέρμα. Εξίσου προσιτή είναι και μια πιο ελαφριά φόρμουλα μακράς διαρκείας, ενώ κυκλοφορεί και «νωπό μακιγιάζ νερού». Είναι foundations που προσφέρουν χρώμα, παρέχοντας κάλυψη με φυσικό σατινέ φινίρισμα, που κάθεται στην επιφάνεια με μεγάλη πρόσφυση, παρέχοντας μια ευχάριστη δροσερή αίσθηση που διαρκεί για ώρες. / Ο Απόστολος Αρχοντούλης είναι χημικός Α.Π.Θ., μέλος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ), info@psvak.gr ημέρας και νύχτας περιέχουν ένα κλινικά ελεγμένο μείγμα αντιγηραντικών θρεπτικών ουσιών, βοηθώντας στην προστασία από οξειδωτικό στρες και βλάβες. Βεβαίως τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας δεν είναι καλλυντικά δεδομένου ότι, ως συμπληρώματα διατροφής, λαμβάνονται από το στόμα. 5. Εξατομικεύονται τα πάντα Ίσως, η πλέον σημαντική όλων των νέων τάσεων. Καθώς όλες οι εταιρείες κινούνται με ταχύτατο ρυθμό προς μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων, τα εμπορικά brands βάζουν κάθε χρήστη σε πρώτο πλάνο, ασχολούμενα προ σωπικά με την ιδιαίτερή του φύση και τις ανάγκες του: από την απόλυτα εξατομικευμένη προσέγγιση στο make- up (όπως η παραγόμενη από ηλεκτρονικούς υπολογιστές formula) και την εξατομικευμένη μάσκαρα, μέχρι την αντιμετώπιση της αντιγήρανσης στην πηγή της, αναλύοντας τους κώδικες του DNA. Τα πάντα στην υπηρεσία της ομορφιάς θα είναι εξατομικευμένα. Δεν ισχύει πλέον «ένα μέγεθος ταιριάζει για όλα». 6. Ομορφιά γένους ουδετέρου Πλέον ένα καλλυντικό δεν είναι απαραίτητο να ταυτίζεται με το φύλο του χρήστη. Δεν είναι κάτι καινούργιο στο άρωμα, όπου πολλές παλιές και νέες συνθέσεις χαρακτηρίζονται ως unisex. Τούτο στην πραγματικότητα πηγαίνει πίσω στις ρίζες του αρώματος, τα οποία έγιναν για να φορεθούν τόσο από τους άνδρες όσο και από τις γυναίκες. Τώρα, πολλά brands προϊόντων περιποίησης μαλλιών έπαψαν πλέον να χαρακτηρίζουν τα προϊόντα τους για «εκείνον» ή «εκείνη». Επίσης, τα brands καλλυντικών προϊόντων για εφήβους δεν δείχνουν να ανησυχούν για το αν οι χρήστες είναι αγόρια ή κορίτσια. 7. Αγορά προϊόντων ομορφιάς αθλουμένων Έρευνα καταναλωτών διαπίστωσε ότι το 78% δεν γνωρίζει ποια προϊόντα θα πρέπει να χρησιμοποιήσει πριν και μετά την άσκηση. Αρκετά brands έχουν αναπτύξει προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, αποκλειστικά για αθλούμενες γυναίκες, που στοχεύουν σε προβλήματα απότοκα της εκγύμνασης (από φραγμένους πόρους έως την ερυθρότητα). Κυκλοφορούν ήδη προϊόντα breathable μακιγιάζ (μολύβι ματιών, μάσκαρα ανθεκτική στον ιδρώτα, ρουζ και κραγιόν) που υπόσχονται ότι δεν φράζουν τους πόρους κατά τη διάρκεια της προπόνησης, ενώ αναμένεται και άλλη στοχευμένη στην άθληση σειρά μακιγιάζ που επαναλανσάρεται την άνοιξη.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=