Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #172
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΜΕΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΙ ΤΟ 2019 € Το ύψος των πωλήσεων που προσδοκούμε πως θα πετύχουμε αποτελεί τον πρώτο δείκτη της πορείας μας για την επόμενη χρονιά, από τον οποίο θα εξαρτηθούν οι υπολογισμοί για όλους τους υπόλοιπους δείκτες. Αναλογιζόμενοι από πού βγάζουμε χρήματα από το φαρμακείο μας, θα διαπιστώσουμε πως όλα ξεκινούν όταν η ζήτηση, που προκύπτει από τις ανάγκες του κοινού μας, καλυφθεί από τα προϊόντα που θα προτείνουμε, οδηγώντας τελικά στην πώλησή τους. Καθώς μάλιστα δεν έχει καταστεί έως τώρα δυνατή σε ευρεία κλίμακα η αποζημίωση υπηρεσιών από το φαρμακείο, οι πωλήσεις προϊόντων αποτελούν τη μόνη πηγή εσόδων. Συνεπώς ο προγραμματισμός των πωλήσεων αποτελεί στην πράξη μια πρόβλεψη της είσπραξης εσόδων του φαρμακείου, αποτιμώντας τη δυνατότητα να ανταποκρίνεται στις ανάγκες αυτών που το επισκέπτονται. Όταν λοιπόν μπαίνουμε στη διαδικασία να προβλέψουμε πωλήσεις, αυτό που κάνουμε είναι να προβλέψουμε ποιες ανάγκες εμφανίζονται στο φαρμακείο μας, με ποια προϊόντα (καθώς αυτά αποτελούν προς το παρόν την έκφραση της συμβουλής μας) θα τις καλύψουμε και τι θα εισπράξουμε για αυτά. Το πρώτο βήμα λοιπόν είναι να προσπαθήσουμε να απο τυπώσουμε τις ανάγκες που εμφανίζονται στο φαρμα του Γιώργου Κουτέπα / Η πρόβλεψη των πωλήσεων ενός φαρμακείου αποτελεί ένα από τα βασικά στοιχεία του προγραμματισμού για την χρονιά που έρχεται. Οι πωλήσεις προϊόντων (φαρμάκων και παραφαρμακευτικών) αποτελούν την πηγή των εσόδων μας, από την οποία προκύπτουν οι ταμειακές μας εισροές, ώστε –αφού καλυφθούν τα έξοδα– να αποζημιωθεί η δραστηριότητά μας. Αποτελούν τη βάση του προγραμματισμού μας, καθώς από αυτή θα ξεκινήσουμε να σχεδιάζουμε την πορεία μας. Σχεδιάζοντας τις πωλήσεις του φαρμακείου μας 16
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=