Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #171
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ € 32 Υπάρχουν τοπικοί συνεργάτες στην Κρήτη, την Ήπειρο, τη Θεσσαλία και την Πελοπόννησο. Ποια ήταν η διάκριση που έλαβε η αντι φλεγμονώδης αλοιφή Sportgel στα Best in Pharmacy Awards 2018; Η Sportgel πήρε το χρυσό βραβείο για την προώθηση προϊόντος με μικρό προϋπολογισμό, γεγονός που με γέμισε με ικανοποίηση και υπερηφάνεια, αναλογιζόμενος τα «μεγαθήρια», με τα οποία ανταγωνίστηκε σε αυτήν την κατηγορία. Όλα αυτά τα χρόνια, που το προϊόν είναι στην αγορά, είπαμε την αλήθεια στον Έλληνα φαρμακοποιό και αυτός το επικοινώνησε στους πελάτες του. Αποτέλεσμα είναι αυτή η πρωτοφανής επιτυχία του προϊόντος που το καθιστά νούμερο ένα στην επαναζήτησή του από τον τελικό καταναλωτή, γιατί απλά ικανοποιεί και ανακουφίζει τους ασθενείς σε ποσοστό που ξεπερνά το 90%. Ανακουφίζουμε με αυτόν τον τρόπο και τον φαρμακοποιό, γιατί αισθάνεται σίγουρος, προτείνοντας το προϊόν μας. Ποια πιστεύετε ότι είναι η εικόνα της εται ρείας σας στους Έλληνες φαρμακοποιούς; Βρισκόμαστε στις πρώτες θέσεις αξιοπιστίας από τον Έλληνα φαρμακοποιό και υπάρχει έρευνα σχετική που το αποδεικνύει αυτό. Είμαστε πάντα ειλικρινείς με τους φαρμακοποιούς και πάντα τηρούσαμε και τηρούμε τις δεσμεύσεις μας αναφορικά με τις δράσεις και την ποιότητα των προϊόντων μας. Επίσης, προσπαθούμε, στο μέτρο του δυνατού, να διευκολύνουμε το φαρμακείο στις δύσκολες μέρες που περνάει, με ικανοποιητικές έως πολύ καλές πιστώσεις, ακόμη και για μικρά ποσά, που φτάνουν μέχρι και το 6μηνο. Στο κρίσιμο θέμα των επιστροφών, δεχόμαστε ληξιπρόθεσμα προϊόντα μας μέχρι και οκτώ μήνες από τη λήξη τους, γεγονός που απελευθερώνει τον φαρμακοποιό εμπορικά. Στηρίζουμε τα φυσικά φαρμακεία σε όλη τη χώρα και τα ενισχύουμε με ειδικές προσφορές, ώστε να αντέξουν τον ανταγωνισμό από τα μεγάλα φαρμακεία και τα e-shop. Ανήκουμε στις εταιρείες που πιστεύουμε στη μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα και το δείχνουμε με πράξεις. Ποιοι είναι οι στόχοι που έχετε βάλει για το 2019; Οι φαρμακοποιοί και οι καταναλωτές να περιμένουν νέα προϊόντα; Οι στόχοι μας είναι αφενός η εδραίωσή μας στις κατηγορίες που υπερέχουμε, όπως είναι ο πόνος, τα self test, τα αναλώσιμα διαβήτη, τα αντιφθειρικά και τα εντομοαπωθητικά και αφετέρου η ενίσχυση της παρουσίας μας στα συμπληρώματα διατροφής με καινούργια προϊόντα που θα βγουν μέσα στο 2019. Η ανανέωση του προϊοντολογίου μας είναι συνεχής, με γνώμονα τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και της αποδοχής τους από τον τελικό καταναλωτή. Δύσκολο εγχείρημα το επιχειρείν στη σημερινή Ελλάδα; Αν ξεκινούσατε σήμερα από την αρχή θα μένατε ή θα μεταναστεύατε όπως τόσοι νέοι επιστήμονες και επιχει ρηματίες; Το επιχειρείν είναι εξαιρετικά δύσκολο, δαπανηρό και ψυχοφθόρο, ειδικά αν θες να το κάνεις με ηθική και αξιοπρέπεια, όπως το κάνουμε εμείς. Προσπαθούμε καθημερινά να ξεπερνάμε τους σκοπέλους που δημιουργούνται αγόγγυστα, αλλά πιστέψτε με αυτό είναι εξαιρετικά επώδυνο και πολλές φορές ουτοπικό. Παραμένω πάντως ρομαντικός, πιστεύοντας ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν και θα μας δοθεί η δυνατότητα να επενδύσουμε παραγωγικά, αποφεύγοντας την υπέρμετρη φορολόγηση, την υπέρογκη αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών και όλα τα εμπόδια που ορθώνονται μπροστά μας, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, σύγχρονες μονάδες εισαγωγής και διακίνησης προϊόντων και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής του Έλληνα καταναλωτή. Ο Σοφοκλής Αντωνίου (αριστερά) παραλαμβάνει το βραβείο για την καμπάνια του Sportgel από τον πρόεδρο της εταιρείας Adelco, Ευάγγελο Κολοκοτρώνη, στο πλαίσιο των Best in Pharmacy 2018
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=