Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #171

Μπορούν αυτά τα προϊόντα σε συνδυασμό με τη σωστή συμβουλή του φαρμακοποιού να μειώσουν τα κόστη στην υγεία; Το self medication, ελληνιστί αυτοΐαση, σίγουρα μπορεί να βοηθήσει στον εξορθολογισμό του κόστους στην υγεία, μόνο στην περίπτωση που γίνει στοχευμένα και από καλά εκπαιδευμένους φαρμακοποιούς και γιατρούς, οι οποίοι θα αποσκοπούν στην ανακούφιση των ασθενών και όχι στο προσωπικό τους κέρδος. Στην Αγγλία επενδύθηκε από την κυβέρνηση ένα εξαιρετικά υψηλό ποσό στην εκπαίδευση φαρμακοποιών με ιδιωτικά φαρμακεία, ώστε να βοηθήσουν στην εξυπηρέτηση ασθενών σε απλές καθημερινές παθήσεις, αποσυμφορίζοντας τα νοσοκομεία και προσδίδοντας στον φαρμακοποιό έναν πραγματικά επιστημονικό ρόλο. Επενδύουν οι Έλληνες στα προϊόντα υγείας, αν και είμαστε σε οικονομική κρίση εδώ και εννέα χρόνια; Ο Έλληνας εμπιστεύεται τα φαρμακευτικά προϊόντα και το ελληνικό φαρμακείο, το οποίο επισκέπτεται καθημερινά για να αντιμετωπίσει τα προβλήματά του, αφού θεωρεί –και καλά κάνει– τον φαρμακοποιό του ίσως τον πιο αξιόπιστο σύμμαχο στα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει. Ο φαρμακοποιός είναι ο βασικός μοχλός για να φθάσουν τα προϊόντα μας στον καταναλωτή. Πόσο ενημερωμένο τον θεωρείτε στην αυτοφροντίδα; Ο φαρμακοποιός είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στην προώθηση των προϊόντων μας στον τελικό καταναλωτή. Η ενημέρωσή του διαρκώς βελτιώνεται, με τη βοήθεια που του παρέχουν οι εξειδικευμένοι και καλά καταρτισμένοι συνεργάτες μας σε όλη τη χώρα αλλά και με τη δική του διάθεση για διεύρυνση των οριζόντων του. Εδώ θέλω να τονίσω την τεράστια διάθεση για μάθηση που δείχνουν οι νέοι φαρμακοποιοί. Προσπαθούμε σε τακτά χρονικά διαστήματα να συγκεντρώνουμε ικανό αριθμό φαρμακοποιών και να τους ενημερώνουμε για τα προϊόντα μας. Επίσης βγάζουμε κατηγοριοποιημένα επιστημονικά φυλλάδια μόνο για φαρμακοποιούς, ώστε να ενημερώνονται για ό,τι νέο υπάρχει σε σχέση με τα προϊόντα μας. Με ποιον τρόπο διασφαλίζετε πως τα προ­ ϊόντα που φθάνουν τελικώς στους κατα­ ναλωτές είναι ποιοτικά; Η εταιρεία ακολουθεί τα πιο αυστηρά stand­ ards στην αξιολόγηση, εισαγωγή και διάθεση των προϊόντων της στην αγορά. Είναι πιστοποιημένη με ISO και στα ιατροτεχνολογικά της προϊόντα συνεργάζεται με τον πιο αυστηρό και εξειδικευμένο οργανισμό, τον TUV Rhein­ land. Βρισκόμαστε σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις και forum, ώστε να ενημερωνόμαστε και να εκπαιδευόμαστε και εμείς σε ό,τι νέο και σύγχρονο εφαρμόζεται στο χώρο της υγείας, ένα χώρο εξαιρετικά ευαίσθητο και ευμετάβλητο. Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας σας; Σίγουρα η κρίση δημιούργησε προβλήματα στην αναπτυξιακή μας πορεία, ειδικά τις χρονιές 2011, 2012 και 2013, ωστόσο ξεπεράσαμε τα δύσκολα χρόνια με οικονομική αιμορραγία των μετόχων και επαναξιολόγηση του συνόλου των προϊόντων μας. Σήμερα, η Euromed διαθέτει έναν εξαιρετικά αξιόλογο προϊοντικό κατάλογο, με προϊόντα όπως η Sportgel, το Self Clear και το Eblagel που καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους. Επίσης, διαθέτουμε έναν εξαιρετικό στόλο συνεργατών, ομοιόμορφα κατανεμημένους στο σύνολο της επικράτειας και όχι με στόχευση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 31  Οι άνθρωποι που στελεχώνουν το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας για την Αττική, τη Θεσσαλία, την Ήπειρο, την Πελοπόννησο και την Κρήτη. Το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας για τη Βόρεια Ελλάδα.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=