Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #171

14 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ & ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ € Έχουν γραφτεί πολλές σελίδες που περιγράφουν τις υπηρεσίες, την επικοινωνία, τις ανάγκες, τα θέματα υγείας ή ακόμα και το μάρκετινγκ που μπορεί να ακολουθήσει ένα φαρμακείο για τις σχέσεις του με το κοινό της τρίτης ηλικίας. Σε αυτές τις γραμμές θα επιχειρήσουμε να τις συνοψίσουμε σε λίγες προτάσεις, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και να βελτιώσουν την κατανόηση των αναγκών, την επικοινωνία και τελικά τη σχέση μας με τους ανθρώπους που αποτελούν το βασικό πυρήνα της δουλειάς του φαρμακείου και την κύρια πηγή των εσόδων του. Η φαρμακευτική φροντίδα στους ασθενείς της τρίτης ηλικίας και οι υπηρεσίες του φαρμακείου του Γιώργου Κουτέπα /

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=