Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #170
16 Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ Η κατηγορία των εφήβων σήμερα σηματοδοτεί την αγορά του αύριο, αφού σημαντικό τμήμα των αγορών τους χα- ρακτηρίζεται από επιλογές που είναι προσανατολισμένες στο διαδίκτυο, με συνεχώς νεότερα ψηφιακά εργαλεία. Σε γενικές γραμμές, οι έφηβοι ακολουθούν τα παρακάτω χαρακτηριστικά: ● Καταναλώνουν σημαντικό χρόνο στο διαδίκτυο και με- λετούν τιμές. ● Αγοράζουν φθηνότερα προϊόντα. ● Είναι περισσότερο δεκτικοί στα off patent και private label προϊόντα. ● Είναι προσανατολισμένοι στην έκπτωση και σε cost value επιλογές. Οι κίνδυνοι της μετάλλαξης των χαρακτηριστικών της επικοινωνίας και συνεπακόλουθα της πώλησης είναι σημαντικοί, ιδιαίτερα αφού η μεταστροφή της κατανα- λωτικής συνήθειας αποτελεί δομική αλλαγή στο υπάρχον μοντέλο και θα αλλάξει εύκολα και άμεσα όλη την αγορά Οι έφηβοι αποτελούν ένα σημαντικό υποσύνολο της οικονομίας της χώρας. Οι ανάγκες τους, ακόμα και μέσα στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε, ανήκουν στην κατηγορία των ανελαστικών προσδοκιών σε κάθε οικογένεια, αποκλίνοντας έτσι από την επιβεβλημένη ιεράρχηση που περιόρισε σημαντικά το μερίδιο αυθόρμητων πωλήσεων στην αγορά. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ € του Πάνου Ζαρογουλίδη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=